Collapse

4.6K 449 19
                                    

" Candy ! "

Candy ရဲ့ဖြူဖြူစင်​စင်​အပြုံး​တချို့က သူ့ပြည်​​တော်​ပြန်​ခရီးစဉ်​အတွက်​ ဘယ်​​လောက်​​တောင်​ ခွန်​အားဖြစ်​​စေလိုက်​သလဲဆိုတာ သူကိုယ်​တိုင်​ပဲသိပါတယ်​ ..

​မေ့မရခဲ့တဲ့ အဲဒီ အပြုံး​တွေ ....  ချိုချဉ်​နံ့​လေးအမြဲသင်း​နေတဲ့ ကိုက်​စားချင်​စရာ ​ကောင်​က​လေး...

က​လေးရယ်​ .. ကိုယ်​အမြဲ​တွေ့ချင်​​နေခဲ့တာပါ .....

​လေဆိပ်​မှာဆိုတာကိုလည်းဂရုမစိုက်​အား ... PaPa နဲ့ Appa ရှိတာကိုလည်း အာရုံထဲမရှိ ​တော့ ... လူ​တွေရဲ့ တီးတိုး ​ပြောသံ​တွေ အာရုံစိုက်​မှု​တွေ .. သွားစမ်းပါ ......​သေမလိုလွမ်း​နေခဲ့ရတာကကိုယ်​  အခုကျမှ သူတို့ကို ဘာဂရုစိုက်​​တော့မလဲ ......

" အင့် !! "

လွမ်းဆွတ်​မှုတိိုု့ကို အရင်းတည်​ကာ  စိတ်​လှုပ်​ရှားမှု ရင်​ခုန်​မှု  တို့နှင့်အတူ Candy နှုတ်​ခမ်းလွှာနုနု​ပေါ် ​နှလုံးသား၏​စေစားမှုအတိုင်း စိတ်​တို့ လွှတ်​ချမိသည်​ ...

အသက်​ရှုကြပ်​မတတ်​ ... ရင်​ခုန်​သံ​ပေါက်​ထွက်​မတတ်​ ..  ပြင်းပြင်းထန်​ထန်​​ စိတ်​၏ အလို​နောက်​လိုက်​မိပြီ.......

သတိရလို့ကြည့်မိ​တော့ ​သွေး​တောင်​စို့ချင်​ချင်​ ..

" အာ .. ​တောင်းပန်​ပါတယ်​ Candy ! "

" မလိုပါဘူး Wu Sehun ! ​နောက်​ဆုံးအ​နေနဲ့ Sehun ကိုလိုက်​​လျော​ပေးတာပါ .. "

" ​နောက်​ဆုံး ??? ! "  😨😨

" Candy လက်​ထပ်​​တော့မယ်​​လေ ... "

တစ်​လုံးချင်း​ပြောလိုက်​​သော သူ့စကား​နောက်​ ​ခေါင်းထဲမိုက်​ခနဲ ... ရင်​ဘက်​ကလည်းတင်းခနဲ ...

" မ​နောက်​​ကောင်းဘူး​လေ .. Candy ! ကိုယ်​တို့က ... ကိုယ်​တို့က အခုမှ အစ ... ! "

" နှုတ်​ဆက်​ခဲ့ပါတယ်​ Sehun ! လုပ်​ငန်း​တွေကို​ကောင်း​ကောင်းဦး​ဆောင်​ပါ .."

ပုံစံမကျ​သော နှုတ်​ဆက်​စကားတို့နှင့် Baekhyun ဆို​သော Candy သူ့ကို​ကျောခိုင်းသွားခဲ့သည်​ .. တ​ရွေ့​ရွေ့ထွက်​ခွာသွား​သော ဖြူဖြူ​သေး​သေး​ကောင်​​လေး .......... မထင်​ထားရ​အောင်​ပြတ်​သား ကာ နှုတ်​ဆက်​စကားဆိုခဲ့သည်​ ...

Cherish Me Candy (COMPLETED) Where stories live. Discover now