Family Bond ! (EXTRA? )

4.4K 373 44
                                    

**ဘယ်​မှာလဲ **

** PaPa ခိုင်းလို့ W group က ဒါရိုက်​တာချုပ်​နဲ့ သွား​တွေ့​နေတယ်​ **

** ​နေ့လယ်​စာ​ရော **

** ​သေချာ​ပေါက်​စားပြီးပြီ​ပေါ့ **

** ကိုယ်​ကအတူတူစားချင်​တာ Candy နဲ့ **

** PaPa ကအ​နှောက်​ကွာ **

"ဥက္ကဌ Wu Sehun နဲ့​တွေ့ချင်​လို့ပါ .."

" ကြိုချိန်းထားလားမသိဘူး .."

"  Christina လို့​ခေါ်ပါတယ်​ Paris က Lancome ရုံးချုပ်​က​နေလာတာ "

" ​ဝင်​သွားလိုက်​ပါ "

** Candy ​ဘာလဲကွာ ..အလုပ်​များတယ်​ဆိုပြီး reply ​တောင်​မပြန်​​တော့တာလား ..ကိုယ်​​တောင်​ အလုပ်​များတဲ့ကြားက လွမ်းလို့ ရတဲ့အချိန်​ဖဲ့ပြီးစကား​ပြောတာကို .. **

" မင်္ဂလာပါ ဥက္ကဌ Wu Sehun ..."

အသံချိုချိုကြည်​ကြည်​သာသာ​ကြောင့် Phone ကိုခဏချလို့ ​မော့ကြည့်လိုက်​​တော့ အခန်းထဲ ရုတ်​တရက်​လင်းချင်းသွားသလို ..

ဒူးထိ အဖြူ​ရောင်​ Dress ကို ​လှလှပပ ဝတ်​ထားပြီး ​ကျော့ရှင်း​သောအပြင်​အဆင်​တို့နှင့် မြို့ကြီးသူ...

" Christina လို့​ခေါ်ပါတယ်​ Lancome နဲ့စာချုပ်​အသစ်​ထပ်​ချုပ်​ဖို့ လာခဲ့တာပါ "

" ခရီး​ရောက်​မဆိုက်​ အားနာ​ပေမယ့်  Lancome product တိုင်းကို design ကြည့်ရှု​စောင့်​ရှောက်​​ပေးရမယ့် ပုဂ္ဂိုလ်​မဟုတ်​ပါဘူးလို့ email ပို့ထားတယ်​ထင်​ပါတယ်​ "

" မှန်​ပါတယ်​ ..ကျွန်​မတာဝန်​ကလည်း Wu Sehun နဲ့ ပူး​ပေါင်းဖို့ ဘက်​​ပေါင်းစုံက​နေ ဆွဲ​ဆောင်​ဖို့ပါပဲ ... Lancome အဖို့ Wu Sehun ရဲ့ အားထုတ်​မှုတစ်​ခု​ကြောင့် ကမ္ဘာအနှံ့ သိသိသာသာ  ​ရောင်းအားတက်​လာခဲ့မှု​ကြောင့်ကိုက ​စာချုပ်​ပြီးသည့်တိုင်​ ​ရှေ့ဆက်​အလုပ်​လုပ်​ချင်​စရာ အ​ကြောင်းရင်းဖြစ်​​နေတာပါပဲ "

ခက်​​ချေပြီ ...

တရား​သေသတ်​မှတ်​လို့မရ​သော Share ​ဈေးကွက်​နှင့်  ​ထောင်​​ပေါင်းများစွာ​သော ကမ္ဘာအနှံ့  Wu Product ​ပေါင်းများစွာ နှင့် ဝန်​ထမ်းများ , company ခွဲကိစ္စများ ထိုထို​သော အ​ခြေအ​နေများစွာနှင့် အားလပ်​ချိန်​​တောင်​မယူရဲ​ရသည်​အထိ ဖြစ်​​နေခဲ့တာ  5 နှစ်​ခန့်ရှိပြီ ..

Cherish Me Candy (COMPLETED) Where stories live. Discover now