#19

599 28 2
                                    

Od przyjazdu Oskara minęły 4 dni. Spotykaliśmy się codziennie, więc chcąc nie chcąc zaniedbałam Dominika. Dzisiaj jestem z nim umówiona do kina. Wstałam rano i ubrałam się. Po wyjściu z łazienki wzięłam swój plecak, i poszłam do kuchni na śniadanie. Przy drzwiach wyjściowych leżały 3 plecaki, pewnie rodzeństwa. 'Mój plecak dołączył do pozostałych', a ja poszłam na śniadanie. Po ok. 15 minutach wychodziliśmy na przystanek. 

Dzień w szkole minął 'normalnie'.  W sumie to oprócz spotkania z dominikiem nie mam innych planów na ten dzień więc może wyjdę gdzieś z Sikorskimi. Właśnie siedzę z Jeremim na przystanku gdyż Artur zostaje jeszcze godzinę w szkole.

-Jereeeeeemi

-Coooo-powiedział z rozbawieniem

-idziemy gdzieś wieczorem?

- a ty nie miałaś iść z Dominikem?

-Jeju przecież przychodzi po mnie o 15 a przecież późno nie wrócę. To jak?

-No jasne- nagle Jeremi dostał sms'a a po chwili zaczął stukać w ekran-a nie będzie problemu jeśli dołączy do nas Pola, moja koleżanka?

-Jasne

-Dzięki 

Po ok. 5 minutach przyjechał autobus więc nie czekaliśmy długo. 

Po 20 minutach wchodziliśmy do mieszkania a do mojego spotkania z Dominikiem została godzina.  Postanowiłam zacząć się szykować.  Założyłam Biały crop top, czarne spodnie z wysokim stanem i dziurami na kolanach oraz białe converse. Zarzuciłam bordową grubą bluzę, gdyż  nie było aż tak zimno żeby zakładać kurtkę. Zrobiłam lekki makijaż i byłam gotowa. Zegar wskazywał 14.47 więc postanowiłam wychodzić.

Po chwili stałam pod drzwiami mieszkania Doinika.

*Jeremi pov*

Lena wyszła godzinę temu więc nie długo powinna wrócić. Nagle ktoś dosłownie wpadł do mieszkania, a po chwili usłyszałem trzaśnięcie drzwiami. Podeszłem pod drzwi do mojego pokoju (wspólnego z lenką-aut).

-mogę?- zapukałem i powiedziałem dość cicho, ale wiem że to usłyszała i podeszła do drzwi.

-zerwaliśmy.

--------

Witam Xd

Przychodzę z rozdziałem po dłuuuugiej przerwie.
Gwiazdkujcie - to motywuje!

Nie wiem czy ten rozdział opublikuje się przed 'informacją' o zawieszeniu ff czy po bo był pisany przed nią.

Do następnego!

xoxo



Przypadek? |D. Ł.& J.S.|Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz