Dzisiaj mam dla was 'Tag 100 pytań których nikt nie zadaje' czyli jedna z dwóch 'niespodzianek' na 2k wyświetleń. Dla niektórych może ta liczba nie jest jakaś wielka, ale ja mega doceniam, że jest tyle osób które czytają to, co piszę. Chciałabym wam wszystkim naprawdę podziękować za to że to czytacie, gwiazdkujecie i komentujecie . Ja nie przedłużając zaczynam tag ♥
1.Najlepsza rzecz jaka Ci się przytrafiła w życiu?
Koncert moich idoli, poznanie mega ważnych dla mnie osób (za dużo żeby wymieniać)
2. Śpisz przy zamkniętej czy otwartej szafie?
Śpię przy zamkniętej szafie3. Czy zabierasz szampony i odżywki do hotelu?
Nie XD4. Czy musisz być cała przykryta kołdrą?
Tak, muszę5. Czy kiedykolwiek ukradłaś znak drogowy?
Hahah, nie
6. Czy wycinasz kupony, ale później z nich nie korzystasz? W sumie to nie wycinam XD jak już jakieś mam to do sklepów typu; H&M lub zara (moje ulubione sklepy♥)
7. Czy wolałabyś zostać zaatakowana przez niedźwiedzia czy przez rój pszczół?
Przez niedźwiedzia8. Czy lubisz używać karteczek naklejanych?
Tak, bardzo9. Czy masz piegi? Tylko w okresie wakacji
10. Czy zawsze uśmiechasz się do zdjęć
Nie zawsze.11. Co wkurza cię co niekoniecznie wkurza innych?
Latająca mucha XD nawet nie wiem czemu,po prostu mega wnerwia mnie jej bzyczenie, ale boje się ją zabić XDDDDD12. Czy kiedykolwiek liczyłaś swoje kroki podczas spaceru?
Może kilka razy ale jak byłam mała. Częściej liczyłam schody po których weszłam.13. Czy kiedykolwiek załatwiałaś się w krzakach?
Kiedyś na pewno Xdddd14. Czy kiedykolwiek robiłaś grubszą sprawę w krzakach?
Nie, nie przypominam sobie hahah XD15. Czy kiedyś tańczyłaś bez muzyki?
Haha kto nie tańczył Xd16. Czy gryzłaś swoje długopisy/ołówki?
Nadal to robię :)))))) Żebyście widzieli mój długopis Xd17. Z iloma osobami spałaś w tym tygodniu?
Z nikim.18. Jaki jest rozmiar Twojego łóżka?
Jest jednoosobowe, ale spokojnie zmieszczą się na nim dwie osoby :)))19. Piosenka tygodnia Jest ich dość sporo, ale chyba 'Plan' Sysi przybysz♥
20. Czy podobają ci sie faceci ubierający się na różowo?
Zależy co mają różowego. Ale z reguły tak.21. Czy nadal oglądasz bajki?
Raczej nie, ale zdarza się że oglądam 'Angelo rządzi' ale nic poza tym XD nie lubię bajek Xd
CZYTASZ
Przypadek? |D. Ł.& J.S.|
FanfictionFf o zwykłej 14-latce która nie świadomie 'przyjaźni się' (ibf) z synem swojego idola. Po przeprowadzce do warszawy jej życie zmienia się o 180 stopni. Spotyka się ze swoim do niedawna ibf, przyjaźni się ze swoimi idolami i robi inne rzeczy o któryc...