- Katy, eu....
- Tu ce?
- E mai complicat decat pare.
- Mie mi se mare destul de complicat, Connor. Tocmai ai marait!
- Da, da, stiu....
El ofta nervos si incepu sa-si treaca mana prin par.
- Deci? il intreb eu.
- Iti explic maine. Acum e important ca esti in siguranta.
- Mda, eu ma pot tine in siguranta, dar tu?
Telefonul incepu sa vibreze insistent asa ca l-am scos nervoasa din buzunar si am raspuns.
- Alo?
- Alce! Unde naiba esti?!
- Stai calm Drake! Sunt bine.
- Tu da, insa cineva nu.
- Ce vrei sa spui?
- Alice...
- Spune-mi odata si gata!
- E vorba de Bella.
La auzul acestor cuvinte m-am albit la fata.
- Ce e cu ea.
- Mai bine vino sa vezi.
Am inchis telefonul si m-am uitat la Connor.
- Asculta, esti in pericol!
- Stiu ce vrei sa zici.
- Serios? Chiar sti? Ma indoiesc.
- Du-te linistita. Chestile alea nu o sa puna mana pe mine.
- Stai... Ce chiesti vrei sa zici?
- Nu ma crede prost. Stiu mult mai multe decat crezi. Ne intalnim maine si o sa vorbim.
- O....ok.
- Ne vedem maine, micuta Alice.
Cand am clipit el disparuse, lasandu-ma in stare de soc. Tocmai imi zisese.... Alice? De unde stie? Ce stie? Toate astea trebuia sa le aflu, dar pe moment trebuie sa fug la Bella.
Cand ajung in fata casei, o gasesc pe Jess, plangand in brate la Jake.
- Jess, ii spun calm. Ce s-a intamplat? Unde e Bella?
- Alice... imi zice ea printre suspine. Bella nu mai e.... A fost ucisa!
Vreau sa intru in casa ei, dar Jake ma opreste, zicandu-mi ca e mai bie sa nu vad ce e acolo. E prea scarbos si de speriat.
- Am gasit asta, zice el dandu-mi o foaie. Era lipita de inima ei.... La propriu.
Am desfacut hartia si am citit.
" Nu poti avea grija de toti deodata, draga mea! Tot timpul va fii cineva uitat. Iar eu o sa fiu acolo, asteptand sa-i ofer cea mai groaznica moarte pana te hotarasti sa iesi la lumina. Oricum, vrajitoarea a fost delicioasa. Intrebarea e: cine va urma? Tu? Sau oamenii la care tii?
Semnat: Af"
Am strans hartia in mana, lacrimile siroindu-mi pe obraz. Vor murii toti din jurul meu. Drake iese din casa si imi arunca o privire plina de dispret si ura. Am fost prea ocupata sa alerg dupa baieti si n-am observat ca Bella lipsea. Acum e moarta din cauza mea.
Pana aici! Nu am de gand sa mai moara cineva din cauza asta! Catelusul ala vrea sa ma infrunte? Pai atunci hai la dans!
Fug pana in mijlocul padurii unde m-am vazut ultima oara cu Connor. Cand ajung acolo parca era extrem de frig, dar asta nu conta pentru mine. Nu acum. Am tipat cat de tare am putut si cat de amenintator am putut:
- MA VREI? PAI SUNT AICI. GATA SA TE DRESEZ! ASA CA MISCA-TI FUNDUL ALA INCOACE! M-AI AUZIT!?
Primda data nu s-a auzit nimic, insa dupa copacii au inceput sa fosneasca si o umbra incepea sa se vada. Eram gata de lupta. Simteam cu adrenalina imi inunda trupul si deabia ma stamaneam sa nu sar la gatul acele "umbre". Imagine s-a clarificat si s-a ivit. Un lup cam cat un urs de mare, de un alb imaculat, iar in frunte erau cu negru si cu un scris foarte ondulat initialele "Af". Ochii ii erau rosii, iar coltii erau enormi. A marait odata la mine si dupa mi-am dat seama. Acela nu era Fiul lui Alpha. Era unul din haita lui. Din cate stiu doar ei au initialele pe frunte. La fel cum avea si lupoaica pe care am uciso la Scoala. Si-a dat capil pe spate, scotand un urlt care iti dadea fiori si apoi s-a uitat la mine.
Brusc o durere groaznica mi-a invadat capul. Simteam ca si cum 1000 de cutite mi-au intrat in creier. Am casut in genunchi, urland de durere si tinandu-ma cu mainile de cap. Simteam ca osa mor atunci. Apoi durerea a incetat la fel de repede cum a aparut si am auzit o voce de femeie in capul meu:
- Faptura proasta si inferioara ce esti! Esti atat de naiva incat sa crezi ca stapanul meu nu stia cine esti, sau cum arati? Daca te-ai fii predat, se termina repede. Dar acum vei suferi incet si mult, nimicule! Mi-ai enervat capetenia! Voi sunteti facute de sclavi deci si voi trebuie sa fiti sclavi! Asta trebuie!
Vocea a incetat sa mai vorbeasca, iar lupoaica a disparut in padure. Nu puteam sa cred ce putere mare putea sa aiba. Trebuie sa il Gasesc pe Fiul lui Alpha si sa il ucid. Dar stia cine sunt? Cum? Doamne! Mii de intrebari mi se invart in cap si ma sufoca. Eram foate obositaasa ca am pornit spre casa, dar in mintea mea inca mai rasunau acele cuvinte.
...........................
Scuze, scuze,scuze,scuze,scuze,scuze,suze ca nu am postat cand am zis, dar am avut teze si mi-a fost imposibil.
Ok! In primul rand: VA IUBESC!!! Nu pot sa cred ca am ajuns la 3400 de cititori! Asta e un vis! Sunt cea mai fericita din lume si asta datorita voua! Va multumesc!!!!
In al doilea rand o sa va rog ceva mult de tot! Pentru urmatorul capitol am nevoie de 8 nume de baieti si unul de fata care sa fie usor de pronuntat si citit. Asa ca daca va rog muuuuuult de tot, imi puteti da niste idei? Lasati-le in comentarii! Va multumesc extrem de mult si va pup :*
PS: Scuze pentru greseli! Daca vedeti, spuneti-mi! Merci :)
CITEȘTI
Demon...Sau inger?
VampirgeschichtenCand esti vampir nimic nu iti sta in cale. Mananci cat vrei, omori pe cine veri, stai unde si cat vrei, insa o putere pe care nici tu nu o poti controla te transforma iimediat. Puterea iubirii te poate transforma din demon in inger.