Drake statea de un minut nemiscat cu paharul de vodka in mana. Mda, cam un minut a trecut decand l-am intrebat.
- Spune-mi, Drake! Cine e Af si ce vrea de la mine? il intreb din nou pe un ton calm.
- Pai... Cred ca e timpul sa-ti spun, zice el scotand un oftat.
- Doar crezi?
- Pai... Ai auzit de Vlad Tepes?
- Tipul ala care cica e Dracula?
- Da. El chiar era Dracula.
- Mda, sigur! Iar eu sunt nepoata-sa.
- Mda. Pai sa o iau de la inceput. In urma cu mult timp varcolacii tineau ca si sclave vrajitoarele, fortandu-le sa faca vraji pana la epuizare si chiar moarte. La un moment dat, o vrajitoare pe nume Nemesiss a vrut sa se rascoale dupa ce fiica ei a murit de epuizare pentru vraji. Ea era prea slaba ca sa-l invinga pe conducator, Alpha, iar celelalte vrajitoare erau prea speriate ca sa impotriveasca. Asa ca a inceput sa caute pe cineva care sa o ajute. Dupa multe cautari a gasit un voevod din Transilvania. Numele lui era Vlad Tepes. Vrajitoarea i-a propus sa ii dea puteri nelimitate, dar in schimb sa-l ucida pe Alpha. El a acceptat, dar nu a stiut de blestem. Daca vrea aceste puteri va trebui sa bea sange pe vecie. Cand a descoperit, nu l-a afectat foarte tare, caci el era un om crud, dar drept. L-a provocat dupa 10 ani de perfectionare pe Alpha la lupta. A fost dur si sangeros. Amandoi au murit atunci, caci amandoi si-au scos inimile din piept in acelasi timp. Nici pana azi nu au fost gasite corpurile. Legenda spune ca, inainte de a muri, Alpha avut un copil. Acesta a jurat, ca sa razbune moartea tatalui sau ca v-a omara un vampir odata la 3 luni si ca il va omara in chinuri.
- Deci sa inteleg ca eu sunt urmatoarea pe lista?
- Da, dar nu te ingrijora. Am un plan.
.............
Urmatoarea zi, la ora 9 eram in fata uni coafor.
- Esti sigur ca e o idee buna? il intreb pe Drake.
- Sigur! Hai!
Intram inauntru si vad o tipa cam de 25 de ani cu piele bronzata cu par negru lung si cret si cu un trandafit rosu in par.
- Alice, ea e Carmen. O cunosc de 100 de ani. E de origine spaniola.
- Hola, draga mea!
- Aaa... Hola! De unde ai 100 de ani? Esti cumva...
- Ce?! Nu, nu, nu, sunt fica unei vrajitoare. Ea m-a vrajit sa fiu nemuritoare.
- Aha.
- Bun, zice ea si incepe sa se invarta in jurul meu analizandu-mi plarul. O sa-ti facem o schimbare de look . Aseaza-te.
Peste doua ore parul meu pana la solduri nu mai era. Era doar putin peste umeri. Din roscat puternic sa facuse un blond spre bej. Carmen statea rezemata de perete admirandu-si munca.
- Bine, zice Drake. Numele tau este Katy. Esti un vampir vegetarian transformat acum o luna.
- Glumesti, nu? intreb deranjata de acest lucru.
- Nu, din pacate. Bine Katy?
Hey! Sper ca va place capitolul, insa vreau parerile voastre. Pana nu ajung la 7 comentarii la acest capitol nu mai postez. Sper sa intelege-ti.
CITEȘTI
Demon...Sau inger?
VampireCand esti vampir nimic nu iti sta in cale. Mananci cat vrei, omori pe cine veri, stai unde si cat vrei, insa o putere pe care nici tu nu o poti controla te transforma iimediat. Puterea iubirii te poate transforma din demon in inger.