El...

1.1K 42 2
                                    

Sunt in avion si ma indrept spre casa, gandindu-ma la tot ce s-a intamplat in ultima saptamana.

Drake mi-a dat acte false pe numele Katrina Gonzales. Alice a fugit din cauza ca a aflat de Alpha. Mi-a lasat mie casa in grija. Aste e povestea pe care trebuie sa o zic. Am invatat sa ma adaptez la noul look si noua eu.

Avionul aterizeaza pe la 11, iar eu muream de foame asa ca voiam sa ajung repede acasa pentru a iesi in cartier.

Ajung repede acasa dar cand intru observ ceva ciudat. Cheia de rezerva nu mai era la locul ei. Deschid hotarata usa si un miros puternic de vampir imi inunda narile. Merg in pas de plimbare in mijlocul livingului si strig cat pot de tare:

- Care naiba mi-a inalcat teritoriul?! Treci aici sa-ti tabacesc fundul!

Ceva puternic se loveste de mine lipindu-ma de perete. O voce cunoscuta maraie la mine:

- Teritoriul tau pe dracu!

- Jess! Eu sunt! Alice!

- MINTI! imi zice luandu-ma de gat si aruncandu-ma in partea cealalta a peretelui. UNDE E ALICE!?

- Eu sunt Alice! Ce s-a intamplat?! Ai baut sangele unui drogat?!

Ea a vrut sa sara la gatul meu, dar am lipit-o de podea si m-am urcat peste ea, tinandu-mi genunchii pe abdomen pentru a nu se putea misca.

- Daca nu sunt Alice, de unde stiu ca in fiecare zi de la 3 la 5 il spionezi pe Jake la sala?!

- Alice?! Oh Doamne! Ce ai cu freza asta? Si decand porti tu alb?

- Decand Drake mi-a dat o identitate falsa. Hai sa-ti povesteasc.

.....

- Wow! Deci.... Katy?

- Yup! Nici mie nu-mi place numele, dar daca ma salveaza...

- Aham... Deci acum ce vei face? Vei mai merge la vanatoare?

- Katy e vegetariana, nu eu. Si,mor de foame. Ai mancat?

- Timp de o saptamana te-am sunat in prostie si am crezut ca esti moarta. Numai de mancare nu-mi ardea. Si acum simt ca o sa lesin.

- Atunci hai in cartier!

Am mers sus si mi-am luat niste blugi stramti negrii, un tricou negru si un hanotac tot negru cu gluga. Parul l-am strans intr-o coada de cal si l-am bagat in gluga. Jess si-a luat o fusta lunga si o bluza alba pe gat. Parul si l-a lasat liber. Arata ca o sfanta.

Cand am ajuns acolo am recapitulat planul.

- Simplu. Incepi sa strigi ajutor, in timp ce eu ma prefac ca te jefuiesc. Primul salvator care vine este cina ta, al doilea a mea. De acord Jess?

- Sa trecem la treaba!

Primul salvator secat. Al doilea secat.

- Sunt plina, zice Jess in timp ce isi sterge sangele de pe gura. Hai la niste lupte!

- Chiar as vrea, dar e riscant. Sunt printre cei mai buni si se poate ca fiul lui Alpha sa ma omoare intr-o lupta.

- Mbine... Eu ma duc. Ne vedem maine. Papa!

- Pa!

Jess porneste spre arena cu viteza noastra, iar eu incep sa merg in pas de plimbare spre casa.

Dupa un timp aud un zgomot in spatele meu. Ma intorc pregatita sa iau desertul, insa o frica extraordinara ma cuprinde. Incep sa tremur si ma intorc marind pasul. Persoana se apropie din ce-n ce mai mult de mine. Vreau sa fug ca un vampir dar pur si simplu nu puteam. Incep sa alerg cu viteza normala. Inima imi batea extrem de tare. Din ochi a inceput sa imi caurga lacrimi. Tremuram si transpiratia imi curgea pe corp. Deodata ma ciocnesc de ceva. Doua brate puternice ma prind de umeri. Incep sa ma agit si sa tip.

- Hei, hei! Linisteste-te! Nu-ti fac nimic, se auzi o voce calda care ma linisti pe loc.

Cand deschid ochi, vad un baiat cu un cap mai mare decat mine. Pieptul bine facut sa vedea prin tricoul negru pe care il purta. Parul saten inchis ii acoperea fruntea. Insa ce ma fascina la el ereau ochii. Erau de un nergru intens. Erau calzi si blanzi, dar in acelas timp duri si reci. Un zambet prietenos ii aparu pe fata.

- Esti bine?

- Cineva m-a urmarit pana aici.

Cuvintele mi-au iesit pe gura fara sa-mi dau seama. Aratam ca un copil mic. Tot ce imi mai trebuia era un ursulet de plus.

- Te-ai pierdut? Cum te numesti?

Mi-am mai revenit un pic din soc si i-am zis.

- Sti, am 18 ani, nu 7.

- Mbine. Si eu am 20 de ani si ma numesc Connor. E randul tau!

- Of... Ma numesc Katy.

- Vrei sa te duc acasa?

- Mnu, sunt bine.

- Bine, ne mai vedem.

Cand s-a departat m-a cuprins o frica si o panica extrema.

- Stai! mi-am auzit gura zicand.

- Da?

- Mi-ar placea... Sa... Ma duci acasa.

Un zambet i-a aparut pe fata.

- Bine, hai!

M-a condus la o masina neagra, decapotabila. Nu ma intrebati ce marca sau alte chestii despre ea. Nu ma pricep la masini. Am intrat si masina a inceput sa mearga pe drumul principal.

Nu stiu de ce, dar cand ma aflam langa el ma simteam atat de slaba, dar in acelas timp in siguranta. Mi-as fi dorit sa nu se termine niciodata acest brum. Insa depa zece minute am ajuns.

- Pai... Asta e. Casa mea.

- Frumoasa casa! Esti sigura ca esti bine.

- Da! Sunt... bine!

- In caz ca au nevoie de ceva, poftim!

- Ce e asta?

- Numarul meu de telefon. Stiu ca de abia ne-am cunoscut, dar esti de treaba!

- Mersi! zic si cobor din masina.

Cand ajung in casa inchid usa si ma lipesc de ea. Din nou aceeasi panica de mai devreme.

" Linisteste-te Alice. Esti o sangeroasa, nu o gaina. Ucizi pentru distractie si cu sange rece. Asa ca REVINO-TI!!"

..........

Scuze pentru greselile gramaticale! :)

Demon...Sau inger?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum