Miután végig utaztam 14 órát kiszállok a magangépünkbőlés azonnal megcsap a hűvös levegő. Ráadásul az ég még borús is. Kérlek szépen csak ne ess.Lesietek gyorsan a lépcsőkön és bepattanok a rám váró limuzinba. A cuccaimat már bepakolták a csomagtartóba tehát indulhatunk. El is indulunk . Nézem a tájat és fintorgok. Egyáltalán nem olyan mint Beverly Hills . Gyorsan elő kapom a telefonom .
-Jeremi ez borzalmas. Nem láttam még egy ruhaboltot sem. Sőt még egy Starbucksot sem.
-Hogy mi? Hol vagy?
-A szoknyás férfiak földjén -Jeremi felnevet.
-Egy melegbárban?-kérdezi mire fel nevetek .
-Nem , hanem Skóciába .
-Na ne hülyits-mondja hitetlenkedve.
-De tényleg -mondom és a vonal másik felén ismét nevetést hallok.
-Ez nem vicces.
-De az.
-Nem Jer ez tényleg nem az. Itt fogok 3 hónapot tölteni.
-Képzeld Amanda ma bulit rendez.
-Ez nem lehet igaz arról is lemaradok.
-Majd küldök képeket.
-Fogd be.
-Azért hiányozni fogsz.
-Ó ne kérlek csak ezt ne- nézek ki az ablakon bár alig lehet látni valamit .
-Dehát tényleg fogsz hiányozni .
-Nem arra mondtam. Elkezdett esni az eső.
-Azt hiszem mégsem látogatlak majd meg.
-Kérlek . Nélküled nem fogom kibírni.
-Jó majd meglátom.
-Köszönöm.
-Hé Katie van itt .
-Mit keres nálad Katie ?
-A haverokkal eljöttünk a Starbucksba.
-Na jó én most megyek haza-a vonal másik felén hangos nevetést hallok.
-Ki vagy hangosítva.
-Ó Hello mindenkinek.
-Nem bírod?-szól bele Ryan.
-Nem , egyszerűen borzalmas.
-Majd mikor jössz haza rendezünk egy nagy bulit-hallom meg Katie hangját.
-Aj , de várom már.
-Kisasszony megérkeztünk - nyitja ki az ajtomat a sofőr .
-Rendben egy perc-mondom neki.
-Na majd írj vagy hívj-köszön el Jeremi .
-Oke. Sziasztok-köszönök el tőlük majd kinyomom . Kiszállok pont egy sártengerbe
aminek köszönhetően elázik a fehér Nike cipőm.
-A francba-kiáltok fel bosszúsan majd arrébb lépek. Ám sehol nem jobb a helyzet ugyanis az esőnek köszönhetően csupa latyak minden .
-Beviszem a cuccait-csak biccentek mire a vezető elkezdi a dolgaimat a házhoz cipelni . Felpillantok és meglátom azt a házat amibe 3 hónapig lakni fogok. Te jó ég. Ez egy lyuk . De tényleg a miénknek ez még csak a negyede se. Ráadásul a semmi közepén van. Nem látok semmit a házon kívül. Már érzem , hogy ,,nagyon jó " lesz ez a nyaram. Megköszönöm a sofőrnek , hogy behordta a bőröndjeimet , kifizetem majd elhajt. Elindulok a ház felé és mielőtt belépnek nagy levegőt veszek. Majd kinyitom a könyökömmel az ajtót . Ahogy belépek azonnal megérzem a kaja illatát . Itt aztán jó büdösek lesznek a ruháim. A következő pillanatban valamit érzek a lábamon . Lenézek majd felsikoltok egy nagyot. Egy gyík. Egy gyík van a lábamon . Elkezdtem rázni a lábamat mire megjelenik előttem valaki.
-Kasey hányszor mondjam még el , hogy ne erezd ki Simont?-ordít egy idős nő majd MEGFOGJA szabad kézzel és leveszi a lábamról a gyíkot . Azonnal előhalászom a táskámbol a fertőtlenítőt és jó vastagon bekenem a lábam . Az asszony megint megjelenik előttem , de mostmár gyík nélkül.
-Te vagy biztos Samantha lánya , Stephanie igaz?
-Igen.
-Én Molly vagyok. Ne haragudj az előbbi miatt. Éhes vagy?
-Nem igazán - válaszolom barátságtalanul.
-Adam , Kasey gyertek-kiáltja Molly.
Az ajtóban egy körülbelül 8 éves kislány jelenik meg.
-Kasey hol van Adam?
-Elment-válaszolja a kislány.
-Mi az hogy elment?
-Kimászott az ablakán majd elment egy lánnyal és pár haverjával.
-Ezt nem hiszem el.
-Pedig igaz-újból a lányra nézek és csak akkor veszem észre , hogy a kezébe van az. gyík.Elhúzom a számat és ez neki is feltűnik , de nem teszi szóvá.
-Drágám kérlek mutasd meg Stephanie-nak a szobáját.
-Vagyis inkább Adam szobáját?
-Gyerünk .
A kislány elindul én pedig követem. Megáll egy ajtó előtt majd kinyitja . Belépek és azt hiszem , hogy ebben a pillanatban fogok elájulni . Ugyanis a szoba kisebb mint a gardrobom sőt talán meg a fürdőmnél is , de ez nem minden . Hihetetlenül nagy a kosz benne, ráadásul még rendetlenség is van. Fiú ruhák hevernek szétszórtan mindenhol .
-Anya , Adam nem pakolt el- üvölti Kasey mire lépteket hallok és Molly jelenik meg az ajtóban .
-Ez nem lehet igaz-méltatlankodik . Majd elkezdi a ruhákat egy másik szobába pakolni . Kiporszivozik , felmos és kinyitja az ablakot. Én pedig végig ott állok egy helyben .
-Ne haragudj, de Kasey nem akarta oda adni a szobáját ezért Adamnek kellett fel áldoznia , de ő most éppen a lázadó korszakát éli-magyarázza . Én továbbra is csendben álldogálok. Miután végez kimegy én pedig elkezdem behordani a cuccaimat , bár alig fér be a szobába az összes bőröndöm. Neki állok kipakolni , a ruhaimat már amennyi elfér,színek szerint felakasztgatom. A fehérneműimet különböző fiókokba rakom , a cipőimet kénytelen vagyok a dobozokban hagyni mivel már nem tudom hova tenni. Épp , hogy ledőlök az ágyra megcsörren a telefonom.
-Halló-szólok bele.
-Megerkeztél?-hallom meg anyu hangját.
-Nem beszélek veled-duzzogok.
-Most is azt csinálod.
-Hogy tehetted ezt velem? Miért nem tudtál volna Beverly Hillsen az egyik barátnődhoz küldeni?
-Meglátod , hogy jó lesz ott neked.
-Ja eltudom képzelni . Nem maradhatnék csak egy hónapig ?
-Nem.
-Létszi.
-Nem , ügy lezárva. Apád akar veled beszélni-sóhajtok , aztán hallom , hogy átveszi apa a telefont.
-Szia kincsem hogy vagy?
-Apu vigyél el innen.
-Mi a baj?
-Borzalmas ez a hely. Borzalmas Skócia , borzalmasak az emberek és ez a ház is borzalmas. Egyszerűen minden.
-Viselkdj ott rendesen és akkor megpróbálom anyádat rábeszélni , hogy had gyere haza egy hónappal előbb.
-Megtennéd?
-Persze , de csak ha csupa jót hallunk felőled.
-Rendben. Bármit megteszek ígérem. Imádlak.
-Én is téged. Beszélsz a húgoddal?
-Aha.
-Ashley gyere beszélj a nővéreddel-egy perc csend aztán megint apu szól bele.
-Most nem tud jönni , de azt mondta , hogy majd felhív.
-Oke.
-Szia , csacsi.
-Szia apu.
Leteszem magam mellé a telefonom és a mennyezetet bámulom. Hihetetlen , hogy itt vagyok egy vadidegen család házába . Mikor anyu azt mondta , hogy ha nem vesznek fel a Harvardra pénz nélkül akkor annak következményei lesznek, de álmomba se gondoltam volna , hogy tényleg betartja az ígéretét. Ha apu rá is tudja beszélni anyát, hogy egy hónappal előbb hazemenjek, akkor sem tudom , hogy fogok itt kibírni két hónapot.
Kinéztem az ablakon és megdöbbenve vettem észre , hogy sötét van. Ránézek a telefonom kijelzőjére ami este tíz órát mutat. Hát persze hiszen otthon 8 órával hátrébb van. Elővettem egy papucsot , törölközőt , fogkefét, fésüt , feherneműt és a hálómat. Elindultam megkeresni a fürdőt ami nem volt túl nehéz megtalálni ugyanis a mellettem lévő szoba az. Elvégeztem ott a dolgaimat , majd visszamentem a szobába. Lefeküdtem az ágyra betakaroztam és azonnal el is nyomott az álom.
YOU ARE READING
Váratlan szerelem (BEFEJEZETT)
Teen FictionStephanie az a lány akinek az élete mások szerint tökéletes . Hiszen gazdag , szép van egy tökéletes pasija és rengeteg barátja. A nyári szünetben anyukája elküldi az egyik barátnője családjához , ahol az élete három hónap alatt fenekestül felford...