Jelikož jste mé psaní otevřeli, zvládli jste první krok k překonání sami sebe. Gratuluji. Je to zatím jen malilinkatý krůček, ale i ten se počítá. V první řadě bych se ráda představila. Jmenuji se Anička, je mi 17 let. Řeknete si: „Jak někdo tak mladý může řešit vnitřní očistu svého myšlení? Blbost!", ale v těchto věcech nezáleží na tom kolik vám je let, jestli jste nízcí, vysocí, tmavší pleti, či Asiati. Pod všemi těmito různorodými obaly se nachází to stejné. Mozek.
Tato část Vašeho těla ovlivňuje celý chod vaší tělesné schránky a je nesmírně důležitá. To zda máte dobrou, či špatnou náladu ovlivňuje kompletně celé fungování zbytku vás. Když budete naštvaní, nerudní a budete křičet na celý svět, jak vám všechno vadí, ovlivníte tím i „náladu" vašich buněk, protože i vaše pohyby budou trhavé, nepřesné, stejně, jako tok Vašich myšlenek Zkuste si, až budete mít tuto né příliš milou náladu, něco nakreslit. Většina z vás skončí jen s obyčejným kuličkovým perem a zvláštní směsicí neuspořádaných čar na papíře, pokud vůbec kreslíte a netrháte papír. Ten si schovejte a až se budete cítit příjemně, rozpustile a vesele, zkuste opět něco nakreslit. Hledáte pastelky, které mají pestré, veselé barvy. Když kreslíte, tento úkon si užíváte.
Teď tyto obrázky porovnejte a vidíte, jak to celé funguje. V prvním případě použil Váš mozek náladu jako zbraň. Zbraň, díky které na kousku papíru rozbíjí atmosféru klidného bílého sněhu. V druhém případě, jste použili náladu jako hudební nástroj. Ten bílý sníh hraje veselými barvami, které evokují vyrovnanost, naději a pohodu. Vidíte, jak vaše myšlenky ovlivňují Vaše činy ?
ČTEŠ
Co se svým životem aneb změna vnímání
Kurgu OlmayanTyto články, povídky, říkejte si tomu jak chcete, jsou psané pro každého, kdo chce změnit svůj pobyt na této planetě. Udělat ho bohatší, věcnější, veselejší :)