Czego pragniesz? I

80 8 3
                                    

*Witam, cieszę się, że chcesz przeczytać moją historię. Mam nadzieję, że Ci się spodoba. Jestem początkująca w pisaniu ff i proszę Cię o wyrozumiałość, z góry przepraszam za błędy ortograficzne i interpunkcyjne wytłumaczę się dysortografią. Dobra wymówka nie jest zła :D głównymi bohaterami jest V i Kooki w pierwszym rozdziale opowiada Jungkook, to chyba tyle z takich spraw wstępu od autora. Pamiętajcie o zostawieniu komentarzu czy wam się podobało czy macie jakieś sugestie konstruktywna krytyka mile widziana :) ja już nie przedłużam i życzę miłego czytania :) *


Beep! Beep!-obudził mnę mój największy wróg~budzik. Ten piekielny przedmiot robi to codziennie krzycząc ,,czas iść do więzienia, pora spotkać tych debili,, więc nie miałem innego wyboru jak wstać i uszykować się na ścięcie. Poszedłem wziąć szybki prysznic, między czasie pisząc do Tae żeby po mnie przyszedł. Kiedy byłem już prawie gotowy, V zadzwonił żebym zszedł na dół. Zabrałem plecak i krzyknąłem do zajętych rodziców że wychodzę.

-hej kosmito.

-hej głupku, jak tam zrobiłeś zadanie z biologii?

-nie... Zapomniałem. Dasz mi spisać prawda?

-okke. Rzucił z niewielki entuzjazmem.

-to jak z tobą i Sugą masz zamiar zadziałać,czy dalej będziesz do niego wzdychać jak jakaś zdesperowana nastolatka?

-przestań...wiesz że to nie takie proste. Ja nie umiem tak poprostu do niego podejść.

Więc zaczynając od początku, Kim Taehyung którego przezywa się V jest moim najlepszym przyjacielem od kąt pamiętam, chociaż ja na Taehyung'a wołam alien. Przezywam go tak bo żyje w swoim zabawnym i kolorowym świecie. Ten jego zabawny świat zawsze mi pomaga, ale na razie nie o mnie tylko o V. Sprawa wygląda tak Kim gdy był mały przyjaźnił się z Min Yoongi'm , świetnie się dogadywali aż Min się nie przeprowadził a V nie odkrył że pociągają go mężczyźni... Kiedy zaczyna się mieć 12 lat myślisz że jesteś już prawie nastolatkiem, będzie czas na randkowanie, chodzenie spać późno w nocy, oglądanie filmów z krwawymi scenami... Wtedy V zrozumiał że nie chce mieć dziewczyny chciał być z Yoongi'm już zawsze i w taki sposób. Jako dwie kochające się osoby. Może brzmi to śmiesznie bo miał 12 lat, ale tak było. Uczucia jakie żywi do Yoongi'ego były już silne gdy był ,,dzieckiem" później już tylko się pogłębiały. Chociaż mówi się, że co z oczu to z serca, nie było tak w tym przypadku. Gdy Min powiedział V że się wyprowadza ten prawie się załamał. Min pocieszał go, że będzie pisać będzie, przyjeżdżać w ferie ale.. ale tak się nie stało. Wtedy ja zaprzyjaźniłem się jeszcze bardziej z Taehyung'iem. Pomagałem mu w wypełnieniu pustki po stracie najważniejszej dla niego osoby. Zawsze zastanawiało mnie dlaczego Yoongi nie pisał, skoro był tak zrzyty z V. Odpowiedź przyszła szybko po trzech miesiąc od przeprowadzki, V spotkał mamę Yoongi'ego jak przyszłą do szkoły muzycznej jego taty, kłóciła się z nim, gdy wyszła z klasy V podbiegł do niej i wypytywał o Yoongi'ego a ona wyciągnęła zdjęcie Mina z jakąś dziewczyną i chłopakiem. Powiedziała że Min już dawno o nim zapomniał ma nowego przyjaciela i dziewczynę... że nie potrzebuje już go, że od dawna nie chce mieć z nim nic wspólnego. Mimo że V był bardzo dojrzały jak na swój wiek zabolało go to jeszcze bardziej niż fakt rozstania. Wpadł w depresje a jego tata w alkoholizm , wtedy ja byłem dla niego oparciem i wyszedł szybko z depresji . Teraz gdy Yoongi wrócił muszę za wszelką cenę pomóc mu go odzyskać.

Teraz może przedstawmy moją sytuacje nazywam się Jeon Jungkook mam 16 lat i... Jestem chłopakiem do towarzystwa, lubię sobie wypić i czasem popalam... Czemu to robie? Czemu tak niszczę sobie młodość? Powodów jest kilka, pierwszym jest towarzystwo w jakie wpadłem a drugim i tym ważniejszym jest to, że chce aby rodzice wzrucili na mnie uwagę...

Czego pragniesz?Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz