*Reiji*

381 32 0
                                    

Stăteai liniștită în camera ta , învățai pentru un test la mate care va fii mâine și tu nu pricepea nimic! Deodată auzi telefonul si răspunzi era Reiji,si tea întrebat dacă vrei să învățați împreună!Tu ai fost de acord ,si spune că va veni în 10 minute la tine!Cele 10 minute au trecut si ai auzit ușă și te-ai dus să răspunzi!

Reiji:Buna ___-chan!
Tu:Salut Reiji,intra!

Si il lași sa intre după urcați sus în camera ta si va puneți pe învățat!Nu pricepeau nimic din cartea de mate!

Reiji:Vrei sa te ajut?
Tu:Da te rog!

Si Reiji începe să-ți explice cum sa faci acea problemă și ai reușit sa o înțelegi!După o oră Reiji se ridică si spune că trebuie să plece,te întristezi pentru că pleacă,tiai fii dorit sa mai steie!Observi ca Reiji scoate ceva din gheozdanul lui!

Reiji:Poftim ___-chan!
Tu:Ce e asta Reiji?

Spui uitanduse la o foaie împăturită care ți-o întinde Reiji!

Reiji:Aici sunt niste indicați ca să pricepi problemele!Ne vedem mâine la test!Pa ___-chan!

Si pleacă,tu te așezi si desfaci biletul chiar erau niste exemple si indicați pentru probleme dar mai observi ceva scris jos si începi să citești!

,,___-chan Scuze ca nu ți-o pot spune în față dar as vrea sa te întreb dacă ai vrea să fii iubita mea?,,semnat Reiji!

Rămâi uimită la ce tocmai citisei si începi să țipi de fericire!!Deabia aștepți ziua de mâine ca să-i dai lui Reiji raspunsul ,, Da,,!!

Scuze daca sunt greșeli!

Diabolik lovers x ReaderUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum