Stăteai linistită in fața dulapului tău si iti cautai cărțile pentru urmatoarea ora când deodată vine curvă scoli langa tine!
???:Hei ___-chan iar ti ai luat ursuletul ăla la tine parca ai fii un copil mic!
Vorbea de ursuletul primit de ziua ta de la Kanato!
Tu:Si care e problema ta daca il iau mereu după mine!?
???:Tu crezi ca daca tii chestia aia după tine o sa agati vreodată un băiat! !!
Tu:Crezi ca ma intereseaza asta precum te intereseaza pe tine sa agati pe unul doar ca sa ti o tragi cu el!Eu nus o curvă ca tine!Tipa se face rosie la fața !
???:Retrageti cuvintele!!!
Tu:Daca asta e adevarul!Tipa te prinde de gât si te tranteste de dulap!
???:O sa plătești scump pentru ce ai spus!
Kanato:Cine te crezi tu sa te atingi de __-chan?Il vezi pe Kanato cu una din privirile lui care iti dau fiori!Observi ca si tipa e cam speriată si îți da drumul si când sa plece..
Kanato:Nu cred ca ti am dat permisiunea sa pleci!!
Spune si o prinde si o tranteste cu toata forța de perete!!
Kanato:Asculta aici daca te mai apropi de ___-chan promit ca te voi tortura si te voi adauga colectiei mele de păpuși clar!!!!!
Tipa nu mai spunea nimic la cat de speriată era!Kanato ii da drumul si fuge manacand pamant!
Kanato:Esti ok ___-chan?
Tu:Da Kanato multumesc!Acesta iti z ambeste si ii zambesti si tu!Încă esti cam speriată la cum a reactionat Kanato!
Scuze daca sunt greseli!