*Shu*

617 38 9
                                    

Erai in sufragerie la Shu acasa!Il tot băteai la cap pe Shu sa faceti si voi ceva nu doar sa stai cu el si sa te uiți cum doarme!

Tu:Shu!
Shu:...
Tu:Shu!!!
Shu:Ce vrei femeie gălăgioasă?
Tu:1 nu sunt femeie si 2 hai sa facem ceva!
Shu:Lasama sa dorm!

Spune si se întoarce cu spatele la tine!

Tu:Esti rau!
Shu:....
Tu:Baka eu plec!!

Dai sa pleci dar acesta te prinde de mana!

Shu:Ok,vom face Ce va dar ce vreu eu!
Tu:Aa??

Te ia pe sus ca pe un sac de cartofi si urcați sus si intrați într-o camera crezi ca e camera lui si te trântește in pat!

Tu:Shu??

Acesta se pune pe tine si iti imobilizează mainile deasupra capului!

Tu:Shu!??
Shu:Ai dorit sa facem ceva o sa facem ceva!Si ca sa sti e si o pedeapsa findca miai deranjat somnul!

Ai inghitit in sec la ce ai auzit!Cand sai spui ceva Shu te saruta pasional!Shu iti da bluza jos,ai inceput sa roșești super tare cand a inceput sa se joace cu unul din sâni tai!

Tu:Shu..sto..nu..
Shu:Cred ca sunetul voci tale imi place mult mai mult sa ascult decat muzica!

Acesta coboară cu săruturi pe gat pana ajunge la sânul stâng si te mușcă de el!Ai încercat sa nu mai scoți nici un sunet dar cu greu te abțineai!Shu iti da jos si restul hainelor,si tu încerci sa te ascunzi!

Shu:Esti asa adorabila si frumoasa  ____-chan!
Tu:>//-//<

Il observi că-și da si el hainele jos si iti închizi repede ochi cand observi că-și da si pantaloni!

Shu:Esti asa adorabila cand te ascunzi!
Tu:Shu..nu..pot..sa fac asta...*spui plângând*
Shu:Lasa totul pe seama mea,voi avea eu grija de toate !

Spune si te saruta pe frunte!

Shu:Eu voi incepe!

Ai inceput sa tipi de durere !

Tu:Shu...ma .doare!
Shu:Ah...___-chan..voi avea grija sa nu mai doară!

Il strângi in brate!El a inceput sa se miște si cu timpul durerea a devenit placere!Gemetele voastre umpleau întreaga camera!Tot ce facea el iti trimiteau fiori de placere!Dupa cateva ore totul ia sfârșit si tu ai adormit din cauza oboseli si Shu te ia in brate si te saruta pe frunte!

Shu:Te iubesc ___-chan!

Scuze daca sunt greseli!
Si urmatorul capitol va fi cu Ayato!Sper ca va placut!



Diabolik lovers x ReaderUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum