Stăteai în pat și te uitai la TV și mâncai ciocolată, deodată geamul tău de deschide ceea ce te face să te aperi și să cazi din pat.
???:Taci ___-chan eu sunt.
Îți ridici privirea și dai de Ayato.
Tu:Ayato ce faci aici la ora asta?!
Ayato: N-am voie sămi vizitez clătită?
Tu:1 nu sunt clătită și doi e 2 dimineața nebunule!
Ayato:Pentru Ore-sama,nu e nici o problemă.
Tu:Oh doamne
Ayato:Ce nu te bucuri că am venit să te văd?Mai bine aș pleca.Dă să plece dar tu îl prinzi de mână.
Tu:Baka, sigur că mă bucur că ești aici dar chiar ești nebun că ai venit aici la ora asta mai ales că tu stai la o grămadă de kilometri distanță .
Ayato:E o nimica toată pentru ore-sama.Dar cred că aș merita o recompensă.
Tu: Recompensă?Te prinde de mână și te trage după el și te trântește în pat cu el peste tine.
Tu:A-Ayato?*spui roșind*
Ayato:*rânjește pervers*Te sărută pe buze și își bagă mâna sub tricoul tău.
Tu:Ce.. ce faci Ayato?*spui roșind*
Ayato:Ceva ce mi-am dorit să fac de când team întâlnit.Spune și își dă jos sacoul după își scoate cămașa.
Tu:Ayato..*spui roșie la față*
Te sărută din nou și își dă tricoul jos și îți acoperi repede sâni dar Ayato îți ia mâinile și ți le imobilizează deasupra capului.
Ayato:Nu te ascunzi de Ore-sama,___-chan.
Tu:Te rog nu te uita!El doar zâmbește și începe să îți sărute gâtul și coboară cu săruturi mai în jos până te mușcă de sânul drept și cu cealaltă de joacă cu el ,tu incepi să scoți niște gemete.
Tu:A-Ayato.. stop..
El nu te baga in seama și continuă până te lasă fără haine pe tine.Ayato se uită la tine și rânjește pervers si mulțumit de priveliște.
Tu:Ayato nu te uita!
Vrei să te acoperi dar roscovanul nu te lasă.
Ayato:Cum am spus nu te ascunzi de Ore-sama!
Tu:Dar e așajenant
Ayato:Nu trebuie să te simți jenantă ___-chan,sunt singurul care te vede.
Tu:Tocmai de asta,pentru că ești tu baka..El doar zâmbește și te sărută.Si își dă jos pantaloni și boxeri și tu îți acoperi ochi repede dar Ayato îți ia mâinile.
Ayato:Nu te ascunzi de mine.
Tu:Baka ia ceva pe tine.
Ayato:Nu îmi spune că nu îți place ce vezi ___-chan?
Tu:Nu spun nimic,n-am văzut în viața mea un bărbat gol.Ayato zâmbește.
Ayato:Fii pregătită ,asta va durea puțin dar după nu va mai durea promit.
Tu:Nu îmi place asta...Și început să scâncești de durere.
Tu:Baka doare...*spune plângănd*
Ayato: Îmi pare rău ___-chan,doar relaxeazăte promit că nu o să mai doară.Te sărută și începe să se miște. Încă simți acea durere dar în cele din urmă începe să devină plăcut.Începeti să gemeți amândoi
de plăcere.Ayato:Ah..___-chan te iubesc!
Tu: Și.. eu..Ayato.*spui cu greu*Tot ce îți făcea el te făcea să simți fiori de plăcere.După câteva ore totul ia sfârșit și tu adormi obosită în brațele lui Ayato.
Ayato:Noapte bună ___-chan.
Spune și te sărută și te strânge în brațe.
Scuze dacă sunt greșeli.