Capitol pervers*Subaru*

712 45 8
                                    

Pana la urma m-am gândit sa fac cateva capitole perverse cu ei!Nu vor fii cine stie ce dar sper sa va placa!^^

Stăteai liniștită in pat,si deodata auzi soneria!Te ridici leneșă din pat si te duci sa deschizi era Subaru!

Tu:Hei Subaru ce faci la ora asta aici?
Subaru:Buna ___-chan!Am venit aici findca imi era for de tine!*spune roșind*
Tu:Hihi!

Il lași sa intre si urcați sus in camera ta!Se pare ca Subaru va ramane la tine in noaptea asta si te bucurai,Subaru sa dus sa faca un dus si tu te-ai schimbat intro pereche de  pantaloni scurți si un maieu scurt!Subaru intra pe usa doar in pantaloni,si ii observi abdomenul minunat si ud,te uitai la ei si mai aveai putin si salivai!Subaru se aseaza langa tine!

Tu:Sa iti aduc un tricou Subaru!

Te ridici dar Subaru te prinde de mana si te trage in poala lui!Tu începi sa roșești!

Tu:Subaru????
Subaru:Nu cred ca mai am nevoie de un tricou ___-chan!
Tu:Ok....

Acesta isi apropie fața de a ta si te saruta dar nu era un sarut simplu era un pasional!In cele din urma ai răspuns sărutului si ai înfășurat brațele in jurul gatului sau!Simpti cum iti da maieul jos si te face sa iti acoperi sâni cu mainile!

Subaru:Nu trebuie sa te ascunzi de mine ___-chan!
Tu:Dar e asa jenant!

Intro secunda era intinsa pe pat cu el deasupra ta si iti ia mainile si ti le pune deasupra capului si observi ca se uita la tine cu o privire pofticioasa!Dupa te saruta din nou si coboară si iti saruta gatul,ai inceput sa scoți niste sunete pe care nu știai ca le poti face!Ii simpti mana pe sanul tau drept masandul!

Tu:Subaru..kya..stop...
Subaru:Imi pare rau ___-chan nu pot!Te vreau prea mult!

Începi sa roșești si mai tare la ce tocmai a zis!Dupa simpti cum te musca de sânul stâng si cu mana til masează pe celalat acest lucru te face sa ii gemi numele!Ii simpti mana cum iti da pantaloni jos dupa materialul de jos a lenjeriei pana ramai goala in fața lui!

Tu:Kya!!Nu te uita!

Spui rușinată si iti acoperi zonele intime!!Il auzi chicotind!

Subaru:Eu vreau ___-chan,vreau sati vad corpul minunat!
Tu:Dar...

Te saruta pe buze dupa pe frunte!

Subaru:Ai încredere in mine?
Tu:Da Subaru!
Subaru:Atunci esti gata?
Tu:..eu...da..*spui timida!
Subaru:Atunci voi incepe!

Ai inceput sa tipi de durere cand ai simptit ca intra in tine!Se opreste!

Subaru:Imi pare rau esti ok?
Tu:Da...*spui plângând*

Te saruta si incepe sa se miște!Cu timpul durerea a devenit placere !Amndoi gemeati de placere!

Subaru:Ah!!,____-chan!Te..vreu asa de mult!
Tu:Si eu ah...Subaru!!!

Începi sai strigi numele!Dupa o lunga perioada ati terminat, amandoi erați transpirați si obosiți!!Subaru te te age la pieptul lui si te ia in brațe!

Subaru:Te iubesc ___-chan!
Tu:Si eu Subaru!

In cele din urma ai adormit in brațele lui Subaru!

Scuze daca sunt greseli!
Ma intreb cum vi se pare sa continui si cu alte personaje?Nu prea ma pricep sa descriu si sa scriu asa ceva!^^

Diabolik lovers x ReaderUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum