Te-ai plictisit și nu știai ce sa mai faci .Te uiți prin camera și îl observi pe Teddy ,te ridici din pat și te duci și îl iei și te așezi înapoi și începi să te joci cu el ,după 10 minute apare Kanato supărat că te joci cu Teddy și ți-l ia.
Kanato:Nu ți-am permis sal atingi pe Teddy ,___-chan!
Tu:Mare brânză e doar un urs,mă jucam doar.
Kanato:Deci așa.*se încruntă și îl pune pe Teddy în dulap*
Tu:Hm?
Kanato:Atunci nu e mare brânză dacă mă joc cu tine ___-chan.*se intaorce spre tine rânjind*
Tu:Aa..._.Și dintr-o dată te trezești cu el deasupra ta.
Tu:Kanato ce faci?*roșești*
Kanato:*îți sărută gâtul*Mă joc ___-chan.*îți desface nasturii cămeși*
Tu:*roseste mai tare*Nu-mi place jocul ăsta.
Kanato:Nici mie nu mi-a plăcut ca te joci cu Teddy,iau că drept pedeapsa.*te sărută*
Tu:*roșești și răspunzi timid*Kanato face sărutul pasional și te dezbraca până te lasă goală și rupe sărutul pentru aer și îți privește corpul cu un rânjet pervers dar tu te acoperi.
Kanato:Nu te acoperi ___-chan.*îți ia mâinile*
Tu:Dar e jenant.
Kanato:Ba nu e.*își dă și el hainele jos*Te faci roșie că o tomată când îl vezi dezbrăcat.Kanato începe să-ți sărute gâtul coborând pe piept până ajunge la sânul drept și îți mușcă un muguraș și îl suge cu pofta și pe celălalt il masează tu începând să geme și duce mâna mai jos și începe să-ți maseza feminitatea .După ce te-a tachinat puțin îți desparte picioarele și tu din reflex le apropie.
Kanato:Haide ___-chan.
Tu:Nu..,mie frică.
Kanato:Nu trebuie să-ți fie ești singură persoană pe care nu as ranio.Îți desparte picioarele și te sărută și intră ușor în tine tu scâncind și Kanato sta pe loc lasandute sa te obișnuiești.
Tu:T-Te poți mișca..*spui cu teamă*
Kanato începe mișcănduse iar tu gemând puțin de durere și continuă mișcănduse așa un timp.
Tu:M-Mai repede..*spui gemând*
Kanato:*începe să se miște mai repede*Se mișcă din ce in ce mai repede și adânc tu gemând puternic de plăcere și în timp ce se mișcă te sărută și masează sâni,tu gemând în sărut.În camera de putea auzi doar auzul gemetelor voastre și ați continuat tot așa ceva timp până ați căzut amândoi obosiți ,tu adormit la pieptul lui.
Kanato:Te iubesc ___-chan,somn ușor.*te sărută pe frunte*
Scuze daca sunt greșeli.
Știu n-am mai postat de o grămadă de ori și că nu mai sunt activa pe contul ăsta,scuze.