*Reiji*

528 33 10
                                    

Ce puteai tu în clipa asta decât să tragi chiulul,ai fost la prima oră dar după teai dus acasă fiindcă teai certat cu proful de mate o bunăciune de 25 de ani care sa dat la tine și a vrut să te atingă și tu i-ai dat o palmă și ai plecat acasă.Ai ajuns acasă și teai pus în pat .

Tu:Ce profesori proști!
???:Nu e manierat să vorbești așa ___-chan.

Te ridici brusc și îl vezi pe Reiji în pragul ușii​.

Tu:Reiji ce faci aici?
Reiji:Umblu după tine care trage chiulul.
Tu: Puțin îmi pasă.
Reiji:Vei avea absențe __-chan și nu e bine să chiulesti.
Tu:Tot nu îmi pasă și în plus nici nu mai întrebat de ce am plecat de la școală am plecat pentru că...

Te oprești brusc când îți dai seama că erai săi spui că sa dat cineva la tine.

Reiji:Pentru că ce ___-chan?
Tu:Nu contează.

Reiji vine în fața ta avea o privire serioasă care îți cam dădea fiori.

Tu:Oh... am plecat pentru din cauza... profului de mate..
Reiji:Profesorul de matematică?De ce?
Tu:De ce.. sa dat la mine... si a încercat să mă atingă... dupa i-am dat o palmă și am plecat.

Observ că se enervează.

Reiji: Îl omor cu mâna mea!

Nu l-ai mai văzut niciodată pe Reiji așa nervos,observi că se uită la tine și deodată te trezești cu el peste tine.

Tu:Reiji ce faci??
Reiji:Nu voi permite nimănui să te atingă înafara de mine ___-chan!

Te sărută și începe să îți desfacă nasturi de la cămașă.Tu rămâi șocată de ce sa întâmplat și rupi sărutul.

Tu:Reiji... oprește-te.

Îți dă jos cămașa și te lasă doar în pantaloni, îți acoperi repede sâni dar îți prinde manile deasupra capului .

Tu :Nu e prea manierat ce faci..*spui roșind*
Reiji:Voi lăsa manierele deoparte pentru o noapte.*spune rânjind pervers*
Tu:Nu îmi place cum sună asta.

Te sărută după cobora cu săruturile pe gât și te mușcă ușor de cât lăsânduți un semn , după începe să se jaoce cu sâni tăi ceea ce te face să scoți câteva gemete.

Reiji:Nu e prea frumos ___-chan.
Tu:M-Mai.. taci.. kya!

Te lasă fără nici o haină pe tine și observ că începe să își deie hainele jos și Reiji ceea ce te face să roșești și să îți acoperi ochi.

Reiji:Nu veți scăpa oricum dacă vă ascundeți.
Tu:Baka e atât de stânjenitor.
Reiji:Cred că după asta va trebui să avem lecții de bune !Aniere în privat ___-chan și dacă mă asculți vei avea și de câștigat .

Spune și îți mușcă lobul urechii ceea ce te face să țipi puțin.

Reiji: Dacă nu o să vă relaxați asta va durea ___-chan.
Tu:Ce vrei să fac...???!

Deodată simți o durere ceea ce te face să scâncești de durere.

Tu:Reiji... ma doare!*spui plângând*

Îți șterge lacrimile și te sărută.

Reiji:Eu am spus să te relaxezi.Relaxeazăte și vei vedea că nu o să m-ai doară.

Nu stii dacă poți avea încredere în vorbele lui dar o faci il strânge în brațe și el începe cu mișcări de sute vino.Ceea ce încă te făcea să te doară dar după a început să devină plăcut.

Reiji:Am avut dreptate nu-i așa ___-chan.*spune rânjind pervers*
Tu:Taci!*spui rușinată*

Îți sărută gâtul ceea ce te face să gemi de plăcere,auzeai și din partea lui gateva gemete.

Reiji:z___-chan te iubesc.*spune gemând*
Tu:Ș-Și eu...*spui roșind*

După câteva ore totul se termină și adormi din cauza oboseli,Reiji te trage mai aproape de el și te ea în brațe.

Reiji:Noapte bună ___-chan.

Spune și te sărută pe buze.

Scuze dacă sunt greșeli.

Diabolik lovers x ReaderUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum