*Reiji*

371 38 4
                                    

Stăteai liniștită in banca ta,pana cineva iti trântește un caiet pe banca si te face sa tresari!Observi ca era băiatul care te scoate din minti!

???:Auzi ____fami si mie tema!
Tu:Nu sunt sluga ta so fac!
???:Cine spune ca nu esti haide odata si fami tema!
Tu:Tu nu înțelegi ca nu!!
???:____ vrei sa te fac sa regreți ca nu ma asculti!!

De cand lai cunoscut pe ____ se comporta ca un sef cu tine dar tu nu il asculți niciodată ,mereu ii place sa deie ordine oricui si toata lumea il asculta cu excepția ta!

Tu:Mai bine ai pleca si mai lasa in pace!
???:Sau ce ___!?

Acesta te prinde de camasa si te ridica de pe scaun!Observi ca ți-au sărit câțiva nasturi de la camasa !

???:Interesanta culuare!*spune rânjind pervers*
Tu:Dami drumul maimuță idioata!!
???:Sa vezi tu ca maimuță asta nu va mai fii asa de blanda!

Spune si iti rupe de tot camasa de te las doar in pantaloni si in sutien!Te acoperi repede cu mainile!

???:Crezi ca am terminat ___!
Reiji:Eu unul cred ca da!!

Iti întorci privirea si il observi pe reiji!

Tu:Reiji!!
???:Tu cine dracu mai esti?
Reiji:Cel care o sati deie o lecție de bune maniere!

Spune si vine si il prinde de guler!

Reiji:Asculta aici băiete daca te mai apropi de ____-chan a mea promit ca nu vei mai apuca ziua de maine clar!!!

Ii da drumul si ___ fuge mânăcând pământul!Reiji te ajuta sa te ridici si isi da sacoul jos til da sa te acoperi!

Tu: Multumesc....Reiji...
Reiji:Nai pentru ce ___-chan trebuia sal învăț o lecție!Sa ii intre bine in cap sa nu se mai atingă de ce e al meu!

Ai inceput sa roșești cand lai auzit spunând asta!

Scuze daca sunt greseli!

Diabolik lovers x ReaderUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum