*Shu*

373 33 3
                                    

Stăteai liniștită pe banca in parc la ora 22:30 si il așteptai pe Shu!Ti se pare mereu ciudat ca mai mult el vrea sa va întâlniți cand e noapte dar tii se pare romantic!Deodată observi doi tipi care abea se țineau pe picioare si simptiai mirosul de băuturi pana aici!Observi ca vin spre tine si te cam sperie!

???:Hei frumoaso !
???:Ce face o bunaciune asa sexy ca tine singura la ora asta!
Tu:Imi astept prietenul!
???:Ar trebui sa nu il mai aștepți si sa vii sa te distrezi cu doi tipi superi ca noi!
Tu:Nu mersi!
???:Oh!Haide păpușă ne vom distra de minune!
???:Sa stii ca noi suntem mult mai buni la pat ca prietenul tau!

Acest lucru te face sa roșești si te ridici repede de pe bancs!

Tu:Am spus nu mersi,prietenul meu e de un milion de ori mai bun ca voi!

Spui mințind findca nu ai facut nimic cu Shu!

???:Serios atunci cear fii sa afli daca suntem mai bun ca el!

Spune si te prinde de mana si te trage mai aproape de el dar tu încerci sa te retragi dar nu poti!

Tu:Dami drumul!!

Cei doi râdeau pana se aude o voce si il vezi pe Shu cu o privire serioasa!

Shu:Ar trebui ca voi doi sa va luati mainile de pe ce imi aparține!!

Spune si le trage cate una la fiecare si cei doi fug mâncând pământul!Tu esti fericita ca el a venit si tea salvat!

Shu:Esti ok?
Tu:Da!

Spui si il iei in brate!Dupa il auzi râzând!

Tu:Ce e asa amuzant?
Shu:La ce ai spus ca sunt de un milion de ori mai bun ls pat decat ei,de unde sa stii daca nici nam facuto!
Tu:Aaa????
Shu:Vei afla in curând!

Spune șoptind la ureche!Si te faci sa te faci roșie ca o roșie!

Scuze daca sunt greseli!
Si am o întrebare ati vrea niste capitole perverse cu baieti stiti voi de care!hihi^^

Diabolik lovers x ReaderUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum