My Precious KoKo & Baek Boo

3.4K 350 33
                                    

Epi~~5

လွပေႏြးေထြးလွတဲ႕ေနေရာင္ျခည္ေအာက္မွာ မနက္ခင္းပန္းခ်ီကားေလးတစ္ခ်ပ္ကလည္း အသက္ဝင္ခဲ႕ျပီ.........
Baekhyun သည္လည္းေနေကာင္းသြားျပီမို႔ သူရဲ႕ လုပ္ရုိးလုပ္စဥ္ျဖစ္တဲ႕ ခ်စ္ရသူဆီ စာလႊာပါးရဦးမည္ေလ သူ႕ဆီမေရာက္ျဖစ္တာ တစ္ပတ္တိတိႀကာျမင့္ခဲ႕သည္ေလ ......

~~ဟိုတေန႕က Chanyeolရဲ႕ Wallေပၚမွာ သူ႔ကို People magazine က Interview တာေလး Share ထားတာေတြ႕လို႔ဝင္ႀကည့္မိတယ္ေလ......
''တိရစၧာန္ေလးေတြခ်စ္တတ္လားတဲ႕ " သူက Puppy ေလးေတြဆိုတအားခ်စ္တာတဲ႔ ဒါေပမယ့္သူကPuppy ေမြးလို႕မရဘူးတဲ႕ အေမြးေတြနဲ႕မတည့္တဲ႔ Allergic ရွိတယ္တဲ႕ေလ အဲ႕ေတာ့ က်ြန္ေတာ္ Byun Baekhyun တို႔ ခ်စ္ရသူရဲ႕ဆႏၵကိုျဖည့္ဆည္းေပးဖို႕အတြက္ အရုပ္ေခြးေလးတစ္ေကာင္ဝယ္လာခဲ႕တယ္ ...... Puppy ေလးကတကယ္အသက္ရွဴသလိုျဖစ္ေနတယ္ေလ Battery ေလးထည့္ထားေတာ့ !!သူဒီလက္ေဆာင္ကိုႀကိဳက္ေလာက္မွာပါ ......

Baekhyun လည္း စက္ဘီးေလးစီးရင္းေတြးေနလိုက္မိသည္......

Chanyeol အိမ္နားေရာက္ေတာ့ စက္ဘီးရပ္လိုက္ျပီး
ျခံေရွ႕ကိုလွမ္းႀကည့္လိုက္ေတာ့ Pajama ေလးနဲ႕ Chanyeol...
ျခံေရွ႕ထြက္ျပီး ဟိုဘက္ႀကည့္လိုက္ ဒီဘက္ႀကည့္လိုက္လုပ္ေနေလရဲ႕
က်ြန္ေတာ္လည္းသူမျမင္ေအာင္ စက္ဘီးကိုေရာ လူပါ သစ္ပင္ေနာက္မွာပုန္းကြယ္လိုက္တယ္ ......
ခဏႀကာေတာ့ သူသက္ျပင္းတစ္လ်က္ခ်လိုက္ျပီး ပုပ္သိုးေနတဲ႕မ်က္နွာနဲ႕ အိမ္ထဲျပန္ဝင္သြားသည္ေလ......

"သူ ဘာကိုအလိုမက်ျဖစ္ေနတာပါလိမ့္ ငါ့စာကိုထြက္ေမ်ွာ္တာလား ဟီးးး"
ကိုယ့္အေတြးနဲ႕ကိုယ္မို႔ ႀကိတ္ျပံဳးေနမိသည္။ထို႕ေႀကာင့္ Chanyeol သူ႔အား ေမ်ွာ္ေနလားဆိုတာသိရေအာင္ စမ္းသပ္ပြဲလုပ္ေတာ့မည္ ဟု ဆံုးျဖတ္ခ်က္ခ်လိုက္သည္။
Barkhyun လည္း လက္ေဆာင္ထားမေနေတာ့ပဲ လွည့္ျပန္သြားသည္။

ေနာက္ေန႔မနက္ Baekhyun လာျပန္ေခ်ာင္းျပနိေတာ့ Chanyeol ထြက္ေမ်ွာ္ေနျပန္သည္ေလ......

~~Hkhk ခင္ဗ်ားႀကီး က်ြန္ေတာ့္ကိုစိတ္ဝင္စားေနပါျပီ

ထိုညေန Baekhyun Facebook ေလးကိုဖြင့္လိုက္ေတာ့ Park Chanyeol ဆိုတဲ႕ Account ေလးမွာ

"ေက်းဇူးျပဳျပီးမလွည့္စားပါနဲ႕ ......ငါမင္းစာေတြေမ်ွာ္ေနခဲ႕ရတာ တစ္ပတ္ေက်ာ္ေနျပီေလ ငါ့ကိုမလွည့္စားပါနဲ႕ ေတာင္းပန္ပါတယ္ မင္းရဲ႕စာေလးကိုမဖတ္ရေတာ့ ရင္ထဲဟာတာတာႀကီးခံစားရတယ္ ငါဝန္ခံပါတယ္ မင္းစာကိုဖတ္မိတဲ႕အခ်ိန္ဆိုငါ့နႈတ္ခမ္းကအလိုလိုတြန္႕ေကြးျပီးျပံဳးေနတတ္ခဲ႕တယ္......ငါေသခ်ာစဥ္းစားျပီးျပီ ငါမင္းကိုစိတ္ဝင္စားမိေနျပီဆိုတာပဲ ......ငါ့ကိုသနားရင္ေလ ဒီ status ကိုမင္းျမင္ခဲ႕ရင္ေလ ငါ့ကိုပစ္မထားပါနဲ႕ စာေလးတစ္ေစာင္ေလာက္လာပို႔ေပးပါ မင္းရဲ႕စာမွာ စာတိုေလးတစ္ေႀကာင္းေလာက္ပဲျဖစ္ျဖစ္ပါရင္ေတာင္ ငါေက်နပ္ပါတယ္ မင္ေႀကာင့္ငါလည္းရူးေတာ့မယ္ ေကာင္ေလးရယ္ ..............."

My Precious KoKo & Baek BooWhere stories live. Discover now