Epi~~6
လူမ်ားစြာစည္ကားလြန္းလွတဲ႕ Shopping Mall တစ္ခုမွာ ခ်စ္စရာေကာင္းလွတဲ႕အတြဲေလးတစ္တြဲဟာလည္း ေပ်ာ္ရႊင္ရယ္ေမာေနလ်က္...
တစ္ေယာက္လက္ကိုတစ္ေယာက္ခ်ိတ္ကာ အျပံဳးကိုယ္စီျဖင့္ သိပ္ကိုႀကင္နာနိုင္လြန္းႀကေလတယ္ ...ေဘးကျမင္ရသူေတြအဖို႔ပါ အားက်ဖြယ္အတိျဖစ္ႀကရေလသည္။"ကိုကို BaekBaek နဲ႕ Couple Shirt ေလးတူတူဝတ္ရေအာင္ "
"အင္း ဝတ္မယ္ေလ လာ ဟိုဆိုင္ထဲမွာ ဝင္ဝယ္ရေအာင္"
ဆိုင္ထဲလည္းေရာက္ေတာ့ င Baek တို႔စေမႊေလျပီ
"ကုိကို ဒီဟာ ဝတ္မလား လွလား"
ႀကည့္လိုက္ေတာ့ အနက္ေရာင္ Shirt ေလးနွစ္ထည္...
တစ္ထည္မွာ အသည္းပံု ပံုစံေသာ့ခေလာက္ေလး Sticker နဲ႕ ေနာက္တစ္ထည္မွာေတာ့ ေသာ့တံေလးနဲ႕
"Baek အဲ႕ဒါကရိုးလြန္းမေနဘူးလား ""ျပီးေရာ ဒါဆို ကိုကိုလည္းျကိုက္တာေရြးေန"
Chanyeol လည္း အက်ႋ design လန္းလန္းေလးမ်ားကိုေမႊေနွာက္ရွာေဖြလိုက္သည္။
ေနာက္ဆံုး လက္ျပတ္ပံုစံ ေရွ႕မွာ ဇစ္ေလးနဲ႕ ေခါင္းစြပ္ေလးနဲ႔ အက်ႋနွစ္ထည္ကိုျမင္ေတာ့"Baek ကေလး ဒီဟာေလးေရာ ခ်စ္ဖို႔ေကာင္းတယ္ "
Baekhyun အက်ႋေရြးေနရင္းနဲ႕မွေနာက္ကိုလွည့္ႀကည့္လိုက္ေလေတာ့ အက်ႋေလးကို ကိုင္ကာ ျပေသာ Chanyeol အား"ဘာ !!အဲ႕အက်ႋကို ကိုကိုက ဝတ္မယ္ဟုတ္လား !!လက္ျပတ္ႀကီးေလ ကိုကိုခႏၶာကိုယ္ကိုေဖာ္ခ်င္ေနတာလား နဂိုကတည္းက ရုပ္ျမင္တာနဲ႕ ငမ္းငမ္းတတ္ေနႀကတဲ႕ မိန္းကေလးေတြေရွ႕ ဒါဝတ္ျပမလို႕လား!!ကိုကို လံုးဝမဝတ္ရဘူး ကိုကို ဘယ္မိန္းမေရွ႕ ေဖာ္ခ်င္ေနတာလဲ ဟြန္႕"
စလာျပီ J ဝင္ေနျပီ
"ဟာ BaekBaek ကလည္း ကိုကိုက ဒီdesign ကလွလို႔ေျပာတာပါ ဘယ္သူ႕ေရွ႕မွလည္းမေဖာ္ခ်င္ပါဘူး ကို႕မွာ Baekတစ္ေယာက္တည္းရွိတာ သိရဲ႕သားနဲ႕ ဒီအက်ႋ မျက္ုက္ဘူးဆိုလည္းျပန္ထားလိုက္ေတာ့မယ္ေနာ္ "
"ဟြန္႕ ျပီးေရာ ျပီးေရာ "
ေနာက္ဆံုးေတာ့လည္း Baekhyun ေရြးေပးလိုက္တဲ႕ Hoodie ဆင္တူေလးသာဝယ္ခဲ႕ႀကေလသည္။Chanyeol နဲ႕ baekhyun တို႔လည္း Center အနွံ႕ေလ်ွာက္ပတ္ႀကသည္။
ထိုစဥ္ ဆယ္ေက်ာ္သက္ေကာင္မေလး ၅ေယာက္ကသူတို႔ေရွ႕ကိုေရာက္လာျပီး