My Precious KoKo & Baek Boo

2.7K 339 48
                                    

Epi~~13

"အား!!!BaekBaek ေခါင္းကိုက္တယ္ ငိုလည္းငိုခ်င္တယ္ ဟင့္ T.T ဘာလို႕လဲ BaekBaek ရင္ဘတ္ထဲကလည္းေအာင့္တယ္ T.T ငုိခ်လိုက္ပါရေစ"

Baekhyun Hotel ေရွ႕နားမွာေဆာင့္ႀကာင့္ေလးထိုင္ကာ တရွဳံ႕ရွဳံ႕ငိုေႀကြးေနသည္။ထိုစဥ္

"ေဟး ကေလး ဘာလို႔ငိုေနတာလဲ ထစမ္းပါဦး"
အသံညင္ညင္သာသာေလးတစ္ခုေႀကာင့္ Baekhyun ေခါင္းေမာ့ႀကည့္လိုက္ေတာ့ သူ႕ကိုအျငိမ္းခ်မ္းဆံုးအျပံဳးေတြနဲ႕ျပံဳးႀကည့္ေနတဲ႕ ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္

"ဟိတ္ ဘာလို႕ငိုထားတာလဲ နွာေခါင္းထိပ္ေလးေတြကလည္းနီရဲေနတာပဲ"

"ဟင့္ မသိဘူး !! BaekBaek ငိုခ်င္တာပဲသိတယ္ T.T"

"ဟုတ္ပါျပီကြာ ထစမ္းပါဦး အငိုသန္ေနတဲ႕ကေလးေလးရယ္ !!"

"ကေလး?? ကေလးတဲ႕လား "

"အငိးေပါ့ လာ အငိုတိတ္ေတာ့ ဒါနဲ႕ မငိးက ဒီ  Hotel ကိုဘယ္လိုျဖစ္ျပီးေရာက္လာတာလဲ ျပီးေတာ့ဘာေႀကာင့္ငိုေနတာလဲ"

"……"

"အာ miyan ကိုယ့္ကိုကိုယ္အရင္မိတ္ဆက္ျပီးမွေမးသင့္တယ္ထင္တယ္ေနာ္ ကဲ ကိုယ္အရင္မိတ္ဆက္ျပီ ကိုယ့္နာမည္က Xiumin ပါ မင္းေခၚခ်င္ ကိုယ္က FL Ent ကိုရာထူးဆက္ခံမယ့္သူတစ္ေယာက္ပါ  မငိးကေရာ"

"BaekBaek နာမည္က Byun Baekhyun လို႔ေျပာႀကတာပဲ"

"ဟင္ ကိုယ့္နာမည္ကိုေတာင္မသိဘူးလား ကေလးရဲ႕ ထားလိုက္ပါ ဒါေတြ !! ဒါနဲ႕ဘာေႀကာင့္ဒီမွာငိုေနတာလဲ ဒီေနရာကိုဘာကိစၥနဲ႕ေရာက္ေနတာလဲ"

"ငိုေနတာက BaekBaek လည္းမသိဘူးရယ္ ရင္ဘတ္ထဲကေအာင့္ျပီးငိုခ်င္လာတယ္ "

"အမ္ ခင္ဗ်ားေလးကအထူးအဆန္းေတြပါလား ကဲဆိုစမ္းပါဦး ဘာကိစၥနဲ႕ဒီေရာက္လာတာလဲ"

"ဟင္ !!Kyung Soo Hyung  Kyung Soo Hyung BaekBaek ကိုရွာေနေလာက္ျပီထင္တယ္ BaekBaek ကိုသူ႔ဆီလိုက္ပို႔ေပးပါ T.T"
Xiumin ေျပာလိုက္မွ Baekhyun တစ္ေယာက္ Kyung Soo သူ႕ကိုေစာင့္ခိုင္းထားတာကိုသတိရသြားသည္။

"ဟာ အဲ႕မင္းေျပာတဲ႕ Kyung Soo ဆိုတဲ႔တစ္ေယာက္က ဘယ္မွာလဲ လိုက္ပို႔ေပးမယ္ေလ"

"BaekBaek မသိဘူး :'( သူ႕ကိုမေတြ႕ရင္အိမ္ျပန္လို႕မရေတာ့ဘူးေပါ့ Eek Omma ေရ BaekBaek ကိုလာကယ္ပါဦးလို႔"
Baekhyun ေအာ္ငိုေလေတာ့ Xiumin တစ္ေယာက္ဘာလုပ္ရမွန္းပင္မသိ္ျဖစ္ေနသည္။

My Precious KoKo & Baek BooWhere stories live. Discover now