14.

5.7K 407 29
                                    


Annesi ve babası ondan bir  açıklama bekliyordu. İlker kızının haber olmasından daha çok iki serseri ile anılmasına sinir olmuştu. Kızının etrafında hiç olmasını istemediği tiplerdi.

Leman ise kızının bakışlarını görünce bir şey onu tedirgin ettiğini gördü. Telaşla "Gerçekten göründüğü gibi değil." demesini izledi.

-O zaman anlat bize.

Leman kocasının omzuna elini koyup sakin olmasını söyledi. Böyle yaparsa kızları üzülebilirdi. 

İlker de sakin olmak istese de sesi istemsiz sert çıkıyordu. Kızının korku dolu gözlerini gördükçe de kendine kızıyordu. Asıl sinir olduğu kesinlikle kızı değildi. 

-Nil ile kafeden çıkıyorduk. Cenk selam vermek için yaklaştı. Sonra da birden Yiğit ile kavga ettiler.

Gül konuyu eksik anlatmıştı. Ailesinin sadece bu kadar olduğunu düşünmesini istiyordu. Yoksa ortalık daha da karışacak gibiydi. 

İlker'in içi hiç rahat değildi. Bu iki serseri kızını rahatsız ediyor olabilirdi. Bu yüzden "Buna inanmalı mıyım?" diye sordu. Daha fazlası varsa anlatmalıydı. 

Leman kocasının ne yapmak istediğini bilse de kızlarının bu şekilde anlatacağını sanmıyordu. "Aşkım anlaşılan olayı abartmışlar. Hem Cenk ve Yiğit'in her zaman kavga ettiğini bilmeyen yok." Önce kendi kızıyla konuşup neler oluyor öğrenmeye çalışacaktı. Daha sonra uygun bir dille kocasına anlatabilirdi. 

Gül annesi destek verince heyecanla "Evet baba.." dedi. 

İlker'in canı sıkılmıştı. Sinirle ayağa kalktığında "Seni bir daha bu iki çocukla görmeyeceğim. Eğer seni rahatsız edecek olurlarsa bana söyleyeceksin." dedi. 

-Tamam baba.

-Ben işe gidiyorum.

İlker ilk defa kızını ve karısını öpmeden evden ayrıldı. Kızını koruyamama düşüncesi yüzünden fazla öfkeliydi. 

Gül babasının arkasından izlerken kesinlikle o ikisini hiç sevmediğini anladı. Haklarında öğrendiklerini hatırlayınca haksızda sayılmazdı. Omuzları çökerken üzgündü. 

Leman kızının dikkatini çekmek için "Bana anlatmak istediğin bir şey var mı?" diye sordu. kendine dönen gözler tedirgindi. Olumsuz bakışlardan sonra giden kızının arkasından izledi. Bir şeyler olduğu belliydi, ama anlatmıyordu. Önünde duran habere bir kere daha baktı. Tek istediği bu iki kişinden biriyle alakalı olmamasıydı. 

~~~

Karakol olayından sonra Yiğit'in evinde ortalık karışmıştı. Üstüne çıkan haber de eklenince daha da gerilim tırmanmıştı.

-Oğlum bu ne? Bir haberimiz eksikti. Yeter artık bir yerde dur!

Babası elinde ki tableti fırlattı. Annesi aldığında haberi okudukça sinir oluyordu. Daha önce de Cenk ile bir sürü kavgası olmuştu, ama konusu hiç bu kadar saçma olmamıştı. 

-Gerçekten Cenk ile kavga etmenizin sebebi bu kız mı?

Alp sinirle karısına döndü. "Ne için kavga ettikleri çok önemli sanki." Oğlu yüzünden haber olmaktan bıkmıştı. Biraz olsun adam olsun istiyordu. 

-Oğlumuz ne olduğu belirsiz bir kız için kavga edemez. En azından değen bir şey olsun.

Yiğit bu kavgalara alışkındı. Umursamaz dinlerken duydukları ile "Anne!!" diye tepki verdi. Gül hakkında böyle konuşamazdı.

Yeni Hayatım (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin