Solmaz Ailesi
Karı, koca oturmuş öylece bekliyorlardı. Ne olacağını bilmeden.
Leman eşine dönüp "Hayatım şimdi ne olacak?"dedi.
-Bilmiyorum canım,ama bu sessizlik canımı sıkıyor.
-Gül hala şokta, biraz kendine gelmesi lazım.
İlker eşine baktığında onunda korktuğunu biliyordu. Gül'ü kaybetmekten. Adamın dedikleri aklına gelince derin nefes aldı. Sanki bir el boğazından tutmuş onu sıkıyordu. Düşünmek istemediği kelimeler aklına geliyordu.'Ya terk ederse'Aklından silmek istedi her şeyi.
-İlker iyi misin?
-Ya bizi bırakıp giderse. Ben buna hazır değilim.
Leman da bunu düşünüyordu. Gül gerçek babasını bulup gitmek istediğinde ne yapacağını bilmiyordu. Gözleri dolunca İlker yaptığını fark etti. Eşini teselli edeceğine daha çok üzüyordu.
-Özür dilerim canım.
-İlker bizi bırakır mı? Ben kızım olmadan ne yapacağım?
Tüm kalbiyle hayır demek istiyordu, ama cevabı kendi de bilmiyordu.
Saatlerce öylece oturdular,hiç konuşmadan sadece beklediler Gelen sesle kafalarını kaldırınca da karşılarında Gül'ü buldular. Sessizce konuşmasını beklediler. Konuştuktan sonra da imtihanın başladığını anladılar.
~~~~
Yiğit
Saatlerdir Gül'ü aramama rağmen telefonunu açmıyordu. Sesini duymaya ihtiyacım vardı. Yanında olup sarılmam gerekirken evde öylece oturuyordum.
Annem önüme geçince kafamı kaldırdığım ve sinirle baktığını gördüm.
-Bir açıklama yap artık ,bu gün ne oldu?
En son istediğim annem ile kavga etmekti.
-Ne bilmek istiyorsun anne?
-İlker Bey niye apar topar karakola gitti? Seninde orada ne işin vardı? Yani ne oluyorsa hepsini anlat.
-Gül'ü kaçırdılar,bende takip ettim. Sonra polisler gelip kurtardı. Oldu mu anne?
Şok olmuş bakarken "Ne diyorsun oğlum?"dedi.
-Duydun işte.
-Sana o kızdan uzak dur dedim, ya sana bir şey olsaydı.
-O kız dediğin benim sevdiğim kız. Bunu aklına sok,ondan uzak durmayacağım.
-Yiğit benimle düzgün konuş.
Gözlerimi kapatıp kafamı arkaya attım,yorulmuştum. Tek isteğim Gül'ü görmekti ya da sesini duymaktı. Başka bir şey duymak istemiyorum.
-Ondan uzak dur..
Annemin tekrar konuşmaya başlaması ile sinirle ayağa kalktım.
-Ondan uzak durmayacağım, buna alışsan iyi olur.
Kendimi hızla dışarı attım,hava almaya ihtiyacım vardı.
~~~~
Gül
Ailem önce şaşırsada sonra 'tamam' dediler. Saatler sonra da babam özel uçak ayarladı. İkisi de benimle gelmek istediklerini söylediler. Yanımda olmaya çalıştıklarını anladığım için bir şey demedim.
İzmir'e vardığımızda İbrahim amca bizi karşıladı. Anlaşılan babam haber vermişti.
-Kızım..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Hayatım (Tamamlandı)
RomanceHer şeyi zor başlamıştı. Küçük yaşta annesini kaybetmiş sonrada acıyı yaşayamadan hayatın en zor kısmıyla tanışmıştı. O istediği hayatı yaşayan değil babasının dediğini yapmak zorunda olan kızdı. Artık babasının istediği değil kendi istediği olacak...