Als er iets was dan zou ik je dat zeggen...
Dylan
Na het paintballen had ik ongeveer zeven schaafwonden. Elizabeth is wel een taaie... I like that!
'Dat was zó leuk!', zei ze terwijl ze me bij mijn armen vastpakte. Ik schrok van de aangename tinteling die rondging door mijn hele lichaam. Waarom voelde ik dat elke keer dat ze me aanraakte? Ik keek naar haar mooie blauwe ogen en knikte.
'Vond ik ook. Op het stukje na dat je me in mijn ballen raakte!', ik kon een lach niet onderdrukken en zij kennelijk ook niet. Zo lachten we nog een stukje door tot we bij de auto aankwamen.
'Weet je', zei ik nadenkend, 'Ik heb geen zin om nu naar huis te gaan'. Ik keek haar aan en zei keek me afwachtend aan. 'Heb je zin om naar een disco of zo iets te gaan?'.
Ze keek even nadenkend terwijl er een frons tussen haar wenkbrauwen ontstond. En haar antwoord verraste me: 'Hoe kan ik daar nou nee op zeggen?'. Ik dacht dat ze e zou afwijzen of dat ze wou uitrusten, maar gelukkig is lekker energiek. Het verlegen meisje dat ik een weekje eerder heb ontmoet is gelukkig verdwenen. We zijn in de paar dagen echt heel close geworden. Ik ben blij dat onze vriendschap doorbloeit en een pad heeft gevonden om rustig te wachten tot het einde.
'Kom je nog?', vroeg ze lachend. 'Je denkt echt te veel de laatste tijd!'. Ze trok me mee. Ik deed de deur open voor haar en ze knielde een beetje. Ik boog naar voren als een echte 'gentleman'. Of iets in die richting.
***
Nadat ik op mijn telefoon heb gezocht naar een club in de buurt zijn we snel gegaan. Eenmaal aangekomen rook ik het zweet al. Lekker dan. De muziek steeg ook op uit het gebouw. De club genaamd 'Sweet' was behoorlijk druk. Toen we binnenkwamen sprongen er veel mensen op ons. In een reflex pakte ik Elizabeth's hand en gaf er een kneepje in. Ik keek haar kant op en ze schreeuwde zo hard als ze kon om over de muziek te stijgen: 'Zullen we wat drinken?', ze maakte een drink-gebaar zodat ik het begreep.
'Kom dan!'.
Ik bestelde een biertje en Elizabeth nam een glaasje cola. Ik schudde mijn hoofd. 'Geen alcohol blijkbaar?', vroeg ik. Niet om haar te plagen hoor, haar keuze.
Ze knikte en nipte van haar cola. Ze moest kokhalzen.
Ze hield haar hoofd bij mijn oor. 'Er zit wel alcohol in...'.
Ik weet niet wat er toen gebeurde, maar ik gaf een blik naar de ober en schreeuwde toen, geen idee waarom, om een nieuw glaasje. 'En dit keer zonder alcohol, dombo!'.
Ik ergerde me aan mensen die hun taak niet konden uitvoeren. Ik maakte een snuivend geluid en draaide me weer om naar Elizabeth.
'Zo klaar is Kees', glimlachte ik naar haar. Ik pakte weer haar hand vast en genoot van de muziek. In The Name Of Love werd er gedraaid van Martin Garrix. Bebe's stem galmde door de ruimte en ik zag iedereen flink tekeer gaan. Mijn oog viel toen op een gedaante. Die kende ik...
Brett!
Alle woede kwam ineens naar boven, of was het de alcohol. Hij stond te dansen met een of ander meisje dat hij zeker net heeft uitgepikt. Waarom moeten alle meisjes nou op de badboy's vallen? Ik vind ze alleen maar klootzakken en egoïsten, waarvan hun pappie een advocaat is en al het geld verspilt aan onnodige dingen.
Ik kneep in mijn glaasje en Elizabeth had dat kennelijk door.
'Wat is er?', ik keek haar kant op. 'Hoezo?', zei ik alsof er niks aan de hand was.
'Ik weet niet... je klemde je kaken hard op elkaar en ik zag dat je best... boos werd', zei ze onschuldig terwijl ze haar ogen neersloeg bij het woordje ''boos''.
Ik klemde mijn vingers om haar kin- misschien gaat dat een gewoonte worden- en duwde haar gezicht omhoog. 'Als er iets aan de hand was dan zou ik dat zeggen, geloof me. Het is denk ik gewoon de alcohol', dat laatste voegde ik er aan toe met een grijns. De kuiltjes verschenen in mijn wangen.
Ik werd het zat om de hele tijd op mijn luie kont te zitten. Dit is een feest! Geen kerk reünie. De alcohol had nu echt invloed op me en het beest in me werd naar buiten getrokken. Ik trok Elizabeth naar de dansvloer. 'We gaan feesten, baby!', schreeuwde ik. Een paar mensen juigden me toe en als teken werd de muziek harder gedraaid. De lichten flitsten over Elizabeth's gezicht.
Ze moest lachen. Ik hield mijn rechterarm om haar heupen. Gelukkig was ik dronken anders had ik me nu doodgeschaamd. Ik klemde mijn andere arm om haar tengere rug. Ze was zo breekbaar in mijn armen.
'Hoe gaat het?', zei ik bij haar oor. Ik ademde op haar hals en ik moest een beetje bukken om bij haar totale lengte te komen. Mijn warme adem gaf haar kippenvel. Ze sloeg haar armen om mijn nek en zei toen: 'Het is echt leuk met jou!'.
Mijn hart sloeg een slag over. Dat deed me echt goed om te horen van haar mond. Ik wilde deze nacht echt heel wild maken, een nacht om nooit te vergeten. 'Blijf hier!', zei ik tegen haar. Ik rende naar de bar en bestelde snel nog een drankje. De ober van daarnet gaf me een vieze blik toe en ik zei dat het sneller moest. Elizabeth stond nog steeds in de menigte. Toen er een gedaante aan kwam lopen, haar kant op.
Nee, dacht ik, alsjeblieft niet doen!
De gedaante klemde zijn armen om haar heen...
Brett!
***
Hi!
Snelle update! Vakantie begint morgen!!!!!!
Ik ben er echt aan toe. Wat gaan jullie doen? Ik ga naar Ibiza, even weg van kikkerland. Laat gerust een stem achter of niet. Liever wel J!
Thx voor het lezen en waarom moet Brett het altijd verpesten?
K*t Brett, maar wat is hij knap hè dames ;)
xChaser
JE LEEST
His Love Story Ft. Dylan O'Brien
RomantikIk bleef vechten voor je. Voor je liefde. Ik heb gevochten voor je tot ik het zelf niet meer kon. Ik heb altijd aan de zijde gestaan, ik heb je nooit in de kou gelaten. Ik hield je vast, ik had je vast. Maar toch hou je van hem... *************...