Vertel mij wat, hij lijkt wel een driehoek met een stompe loodrechte lijn die een lama probeert te beklimmen!
Dylan
Ik kon niks doen. Alleen maar aanschouwen hoe hij haar handen op haar billen planten. Hij gaf haar kusjes in haar nek en ze genoot ervan.
The hell...
Ik probeerde naar hun toe te rennen, maar de alcohol had zijn werk gedaan. Vanaf nu aan vervloek ik alcohol!
Toen ik me eindelijk herstelde maakte ik aanstalten om Brett vrienden te laten woorden met mijn vuist genaamd: 'Ik wil Bretts neus voelen!'
Mijn kaak verstrakte en opgekropte woede voor de hufter stroomde langzaam naar buiten. Ik spande al mijn spieren aan. Toen ik ineens door iemand werd weggetrokken.
'Hey, ik verwachtte jou niet hier!', schreeuwde Casey in mijn oren.
Rot op, rot op, rot op...
Toch won mijn alcoholistische kant en moest ik heel raar lachen. 'Hoezo verwachtte je het niet?', ik gaf hem een stomp op zijn arm en proeste het uit van het lachen.
'Ben je dronken?', vroeg Casey ongerust. Ik moest even nadenken op die vraag en toen werd het weer helder voor me.
'Casey... Elizabeth... Brett!', ik kon mijn zin niet afmaken, want alles werd zwart voor me en ik raakte de vloer.
Na een tijdje zat ik heel ergens anders. Ik keek om heen en zag dat ik in een soort... kast lag? Het was best ruim en vol met dozen. Ik zag bruine en felblauwe ogen op me neerkijken. Eerst dacht ik dat het Elizabeth was, maar het blijkt Noah te zijn met Casey.
Ik probeerde op te staan en kreunde toen ik een felle pijn schoot op mijn achterhoofd voelde. Na dit alles moest ik nog steeds lachen.
Casey en Noah voerden een gesprek en ik kon er weinig van opmaken.
'Gozer, hij spoort echt niet...', dat was Casey.
'Vertel mij wat, hij lijkt wel een driehoek met een stompe loodrechte lijn die een lama probeert te beklimmen!', dat moest Noah wel zijn.
Casey en ik keken hem allebei onbegrijpelijk aan en zeiden allebei tegelijk: 'wat?!''Een driehoek kan niet stomp én loodrecht zijn, want... ', zijn woorden deden me pijn. 'Kop dicht, Noah!'
Ik kreunde weer. Ik werd langzaam aan nuchter en toen besefte ik me wat er net is gebeurd. 'Elizabeth!'. Ik had nu alle kracht om rechtop te zitten en lette niet op de verdomde pijn in mijn nek.
'Waar is ze?', ik keek Casey hoopvol aan, maar hij fronsde alleen zijn hoofd alsof ik de moeilijkste vraag in het universum stelde.
Ik kookte van de woede. Ik greep zijn kraag en klemde mijn kaken nu harder op elkaar. 'Casey, waar is ze?'
Het was menens, als Brett iets had gedaan dan zou hij nog lang niet jarig zijn. Echt lang niet.
'Gozer, rustig aan!', hij duwde mijn handen weg en keek me recht aan. 'Voordat je de grond raakte kon ik niks opmaken uit jouw zin. Je schreeuwde alleen ''Casey... Elizabeth... Brett!''' , zijn imitatie van mij was zo slecht dat ik letterlijk zelfmoordneigingen kreeg.
'We moeten je even opfleuren', Noah zette zijn bril rechter en zei toen: 'Een kip steekt de weg over, steekt zijn hoofd in de modder, en steekt de weg verder over. Waarom doet hij dit?', ik zucht heel diep en weet dat als ik niet antwoord hij deze vraag het komende halfjaar steeds gaat stellen. 'Geen idee Noah, waarom doet hij dat?', het sarcasme droop eraf. Serieus ik zie nog een paar druppels op de grond.
'Nouuuu... omdat het een vieze overloper is!', hij lachte de longen uit zijn lijf. Jezus, wat was dat slecht! Ik drukte mijn vingers op de brug van mijn neus. Die gast moet echt een leven gaan zoeken. Zo nodig op marktplaats!
'Waar is Elizabeth, en geen idee waarom jullie die vraag steeds uitstellen', zei ik heel serieus, 'maar als jullie het niet nú zeggen, dan zijn jullie net als de kip... Alleen dan zonder hoofd!'
Het laatste schreeuwde ik.
'Geen zorgen, ze is oké...', zei Casey en zijn stem verlaagde een octaaf.
'Maar?', zei ik wachtend op een antwoord. Ik weet dat er een "maar" is, er is altijd een maar.
'Maar ik denk wat je gaat zien je niet gaat bevallen...'
Snelle update!!!!
Vonden jullie het leuk?
K hoop het...
Shit man wat s er nou gebeurd met Elizabeth? En die Brett...!
K dacht er aan om Dylan of zo steeds als voorpagina foto ding te maken... jaaaaah laat maar weten in de comments
xChaser
JE LEEST
His Love Story Ft. Dylan O'Brien
RomanceIk bleef vechten voor je. Voor je liefde. Ik heb gevochten voor je tot ik het zelf niet meer kon. Ik heb altijd aan de zijde gestaan, ik heb je nooit in de kou gelaten. Ik hield je vast, ik had je vast. Maar toch hou je van hem... *************...