''hyung...hyung ျပန္လာျပီ...Baekရဲ႕hyungျပန္လာျပီ...ဒါ အိမ္မက္ေတာ့မဟုတ္ပါဘူးေနာ္...''
''ငါတို႕ Puppyေလးေတာင္ အရြယ္ေရာက္ေနျပီး ရင့္က်က္ေနပါေရာလား...''
''hyung ... hyungအေပၚ ကၽြန္ေတာ္ႀကိဳးစားခြင့္ရွိေသးတယ္မွတ္လား
ဟင္...''ေတာင္းတေနတဲ႕အေျဖေလး ႀကားခ်င္မိေပမယ့္ ဆႏၵမျပည့္ဝခဲ႕ဘူးေလ....
''ဒီဘဝေတာ့ မျဖစ္ႏိုင္ေတာ့ဘူး Puppyရာ။ ငါ့မွာ သားနဲ႕မယားနဲ႕ျဖစ္ေနျပီေလ...
(သူ႕ကို ဘယ္သူကယူခိုင္းလို႕ အခုမွလာျပီး သားနဲ႕မယားနဲ႕ဆိုေတာ့ ေစာင့္ေနရတဲ႕သူက ဘာတုန္း... XDဝင္ေယာင္တာ)
''ဒါနဲ႕ မင္းေရာ တစ္ေယာက္တည္းပဲလား...''
ႀကားခ်င္မိတယ္ တစ္ေယာက္တည္းဆိုတဲ႕ အသံေလး...ပိုင္ရွင္ရွိခဲ႕ျပီဆိုေပမယ့္ သူ႕ဆီကအခ်စ္ကို ရယူခ်င္ေသးတယ္...
''Nae...hyung က်ြန္ေတာ္ႏွလုံးသားက hyungတစ္ေယာက္တည္းအတြက္ပဲ ေနရာရွိလို႕ပါ...''(ကေလးရယ္ သနားဖို႕ေကာင္းတာ;(
''Byun Baekhyun မင္းကို ငါသတ္မယ္...မင္းေႀကာင့္ ငါ့မိသားစုဆုံးရႈံးခဲ႕ရတာ....မင္းကို သတ္ရမွေက်နပ္မယ္ Byun Baekhyun...မင္းကိုေသခ်ာေပါက္ ကလဲ့စားျပန္ေခ်မယ္...အဲဒါမွ ငါေက်နပ္ႏိုင္မယ္....''
''hyung...အခု ေက်နပ္ျပီေပါ့...hyungရယ္ကလဲ႕စားေခ်ေနရင္ ပင္ပန္းပါတယ္...ကၽြန္ေတာ္ပဲ အလိုက္သိတတ္စြာ လဲေလ်ာင္းေပးပါ့မယ္...hyung ကၽြန္ေတာ္အေပၚထားတဲ႕ အမုန္းေတြလည္းေက်ပါေစေတာ့...ေနာက္ဆုံးထြက္သက္မွာ hyungဆီက ခ်စ္တယ္ဆိုတဲ႕ စကားႀကားခ်င္မိတယ္...''
''Byun Baekhyun မင္း မေသရဘူး...မင္းေသရင္ ဘယ္သူ႕ကို ငါ ကလဲ႕စားေခ်ရမွာလဲ... မ်က္လုံးဖြင့္ႀကည့္ျပီး ငါ့ရင္ထဲက အခ်စ္ေတြကို ျမင္လွည့္ဦးေလ...''
လူ႕စိတ္ဆိုတာလည္း ထူးဆန္းသား လူတစ္ေယာက္လုံး ေသျပီးေတာ့မွ အဲ႕လူ႕ကို ျပန္တမ္းတမိေနတာ သူ႔ဆီက အယုအယေတြလိုခ်င္မိတာ....
''hyung....ထေတာ့ေလ...အိပ္ပုတ္ၿကီးမေနနဲ႕ ဒီေန႕ Appaတို႕ဆီ သြားရမွာေလ ....Baekရဲ႕Yodaေလး ထပါေတာ့...''
စိန္ပြင့္ေလးေတြ ျမွဳပ္ထားတဲ႕ မဟူရာေကာင္းကင္ျပင္ႀကီးရဲ႕ေအာက္မွာ ခ်စ္စကားေတြဆိုေနႀကတဲ႕ ေကာင္ေလးႏွစ္ေယာက္ရဲ႕ ဇာတ္လမ္းေလးရဲ႕ အဆုံးသတ္ေလးကေတာ့.......
''hyung...Baekအတြက္hyungက
Yodaေလးဆိုရင္ Baekက hyungအတြက္ ဘာလဲဟင္....''To be continued.....¡¡¡¡¡
Yeolအတြက္ Baekအတြက္ဘာလဲဆိုတာ သိတဲ႕ readerေလးေတြ ေျဖေပးသြားရင္ ေပ်ာ္မိမွာ....(တစ္ေယာက္မွ မရွိရင္ အရွက္ေတာ့ကြဲျပီ;((
ဒီေန႕ Dateေပးခ်င္ေပမယ့္ ideaမထြက္လာတာနဲ႕ မdateျဖစ္ဘူး minyanaeyo ...ဒါေပမယ့္ Teaserေလး အျမည္းေက်ြးလိုက္ပါတယ္... •_• •_• 16ရက္ေန႕ စာေမးပြဲေျဖျပီးရင္ dateေပးပါ့မယ္။
#saranghaeyo my readers