Když jsme dorazili do Smaragdového města,šla jsem za profesorem pro můj Klíčový kámen."Dobrý den,"pozdravila jsem když jsme vešli do laboratoře.Profesor se mi hned začal věnovat."Ty jsi Astrid,viď?Mám ti předat tvůj Klíčový kámen.Absolit ale už musíte najít sami,"řekl profesor a předal mi krásnou náušnici s Klíčovým kamenem.Hned jsem si jí připla na ucho."Děkuju moc profesore,"poděkovala jsem."Není zač.A hodně štěstí při hledání Absolitu!"odpověděl profesor.
Vyšla jsem z laboratoře následovaná Absolem.Radostně jsem se rozběhla po ulici,když v tu chvíli jsem omylem narazila ramenem do nějakého kluka.Ten se na mě otočil a já si hned všimla jeho Klíčového kamene."Promiňte,"omluvila jsem se."To nevadí,"řekl a zadíval se na můj Klíčový kámen."Nechtěla by sis se mnou dát zápas?"Na tuhle otázku byla jenom jedna odpověď."Samozřejmě"odpověděla jsem a on se náhle otočil a odcházel ode mě.Šla jsem za ním a po chvíli jsem uviděla menší plochu u lesa."Tady si můžeme dát zápas.Jmenuju se Egar a tohle je můj nejsilnější Pokémon,"řekl a povolal ven svého Pokémona.Vytáhla jsem Pokédex a namířila jím na toho Pokémona.Byl to Houndoom.Ještě nikdy jsem žádného Houndooma neviděla."Já jsem Astrid a tohle je můj partner Absol.Jsme na cestě za Absolitem.Chci aby byl můj Absol schopný mega evoluce."Houndoom měl na obojku jeho Mega kámen,Houndoomite.Konečně uvidím jak probíhá mega evoluce."Houndoome podstup mega evoluci!"křikl Egar a od jeho Klíčového kamene začaly probleskovat paprsky.Ty se propojily s Houndoomem a najednou tu stál Mega Houndoom.
"Ten je úžasný,"řekla jsem s obdivem."Díky tvůj Absol je určitě hodně silný,"odpověděl."Mega Houndoome použij plamenomet,"poručil Egar."Absole vyhni se a použij mega roh,"přikázala jsem Absolovi.Absol se vyhnul plamenometu,vykočil a použil mega roh.Houndoom se zkrčil a odrazil Absolův útok."Použij stínovou kouli,"nařídil Mega Houndoomovi."Absole použij temný puls,"poručila jsem Absolovi.Díky srážce dvou útoků Mega Houndooma na chvíli zahalil kouř a toho Egar využil."Mega Houndoome použij plamenomet,"přikázal Egar.Plamenomet se trefil přímo do Absola."Neee Absole,"stihla jsem ještě vykřiknout.Absol ležel na zemi a už nebyl schopný dalšího zápasu.Vyčerpaně se na mě podíval."Absole vrať se,"řekla jsem a vrátila jsem Absola do jeho Pokébalu."Tvůj Houndoom je opravdu silný.Děkuju za super zápas,"řekla jsem a Mega Houndoom se změnil do své původní podoby."Snad brzy najdeš Absolit.Třeba se ještě někdy potkáme a můžeme si dát zápas,"řekl na rozloučenou.Otočil se a odešel.Já jsem vyrazila opačným směrem,někam k vzdáleným horám.
******************
Tak dnešní kapitola je trochu delší než bývá obvykle a města si budu vymýšlet😊Psát budu když na to budu mít čas takže předpokládám tak 3 delší kapitolky týdně🙋Helča
ČTEŠ
Pokemon story:Cesta za Absolitem
FanfictionAstrid je trenérkou Absola a vydává se s ním hledat Absolit,aby byl Absol schopný podstoupit mega evoluci.Na cestě je čeká plno dobrodružství....