Lim byla asi v jiné dimenzi a probrala se až když jsem s ní zatřásla."Ó můj bože, Tiaro, jak dlouho jsme se neviděly!"řekla Lim."Tiaro, tohle je moje kamarádka Astrid a támhle je Mick a můj brácha,"představila nás."Astrid, Lim mi o tobě už vyprávěla, a tak mě napadlo, jestli si nechceš zazápasit na mém stadionu,"řekla Tiara a mrkla na mě."To bych ráda,"odpověděla jsem."Tak jdeme!"prohlásila Lim a vyrazila za Tiarou.
"Tak tohle je můj stadion,"řekla Tiara když jsme vešli do místnosti s reflektory a všelijakými světly."Můžeme si dát zápas tři na tři nebo pět na pět,"navrhla Tiara."Chtěla bych pět na pět, ale mám jenom čtyři Pokémony,"namítla jsem."Lim, nemohla bys Astrid půjčit jednoho tvého Pokémona na zápas?"poprosila Tiara Lim a udělala na ní smutné oči."Klidně,"odsouhlasila Lim a vmáčkla mi do dlaně Pokébal."Snivy by potřeboval potrénovat, tak se ukaž,"usmála se Lim a šla si sednout na tribunu k Mickovi a Endymu."Tak kdo bude tvůj první Pokémon?"zeptala se mě Tiara."Dragonaire, jdeme na to!"řekla jsem a z Pokébalu vyslala ven Dragonaira."V tom případě,"usmála se Tiara a vyhodila do vzduchu Pokébal. Před ní teď stál zvláštní Pokémon. Z kapsy jsem vytáhla Pokédex a následně zjistila, že je to Luxray.
"Začni ty, Astrid,"pobídla mě Tiara."Dragonaire, použij ledový paprsek!"Tiara hned zareagovala:"Luxrayi, vyskoč a použij bleskový tesák!"Luxray chytil bleskovým tesákem Dragonaira za ocas. Dragonair zakvílel a švihnul ocasem ale Luxray se nepouštěl a dál do Dragonaira vysílal elektrické výboje."Dragonaire, použij dešťový tanec!"Už mě napadlo, co s tím udělám. Nad zápasištěm se utvořil velký černý mrak a začalo z něj pršet."Použij blesk!"křikla jsem na Dragonaira a z mraku najednou vystřelil obrovský blesk. Zasáhl Luxraye a tak velký nápor elektřiny už nevydržel, pustil Dragonaira a dopadl na zem. Začal se zvedat ale já ho nenechám."Dragonaire, dračí ocas!"Tiara se pousmála a z Luxraye najednou začaly vycházet malé elektrické náboje. Dragonair se ho jen dotkl ocasem a jeho tělo začalo zářit od té elektřiny. Padl k zemi a nebyl schopen zápasu."Dragonaire, vrať se,"řekla jsem a vrátila ho do Pokébalu."Snivy, pojď ven!"zavolala jsem ven Snivyho a Lim ho začala z tribuny povzbuzovat."Snivy, listovou břitvu,"poručila jsem Snivymu. Luxray už byl z předchozího zápasu tak vyčerpaný, že se Tiara vzdala a zavolala ho do Pokébalu."Emolgo, na scénu!"
☆
Po mega dlouhé době je tu kratší kapitolka❤
ČTEŠ
Pokemon story:Cesta za Absolitem
FanfictionAstrid je trenérkou Absola a vydává se s ním hledat Absolit,aby byl Absol schopný podstoupit mega evoluci.Na cestě je čeká plno dobrodružství....