"Garchompe použij giga dopad!"poručil Garchompovi Peter."Dratini použij hyper paprsek,"rozkázala jsem Dratinimu. Giga dopad ale hyper paprsek přemohl a Garchomp se teď řítil přímo na Dratiniho."Dratini použij vodní puls!"Giga dopad roztrhnul vodní puls a Dratiniho zasáhl."Dratini není schopen zápasu,"řekl rozhodčí."Dratini vrať se,odvedl jsi dobrou práci,"pochválila jsem Dratiniho a vrátila ho do jeho Pokébalu."Vyhraješ to Astrid!"povzbuzovala mě Ema."Absole pojď zápasit,"řekla jsem Absolovi.Vypadá to,že mu už je dobře."Absole použij mega roh,"poručila jsem Absolovi."Garchompe,ubraň se seknutím,"přikázal Peter Garchompovi."Absole,dej do toho všechno!"Absolův útok byl silnější než ten Garchompův a Garchomp spadl na zem."Absole použij temný puls,"poručila jsem Absolovi.Garchomp byl už hodně oslabený a vypadalo to,že jeden útok by ho už přemohl."Absole použij útočnou píseň!"Najednou ale Peter Garchompovi poručil aby použil ochranný štít."Absole rychle použij psychický řezavý útok,"řekla jsem Absolovi.Garchomp se už ani nezvedl ze země."Garchomp není schopen zápasu.Vyhrává Absol,"zakončil rozhodčí."Absole jsi nejlepší,"vykřikla jsem a rozběhla jsem se k němu.Objala jsem ho a hladila jeho hustou srst."Asi si budeš chtít odpočinout.Vrať se do Pokébalu,"řekla jsem."Tady máš svůj odznak,"řekl Peter a dal mi pouzdro na odznaky a odznak."Moc děkuju za zápas,"poděkovala jsem a s Emou jsme vyrazily zpátky k domu.
Už byl podvečer.Když v tu chvíli na nás z křoví vyskočil Pokémon."Jé to je Eevee,zkusím ho chytit,"řekla jsem.Moje teta má dva Eevee vlastně ne,oni se už vyvinuli takže má Flareona a Umbreona."Absole pojď na to!Použij temný puls,"poručila jsem mu.Eevee se temnému pulsu vyhnul a použil hbitý útok."Absole vyhni se a použij stínový dráp,"řekla jsem Absolovi.Eevee se nestačil otočit a tak ho stínový dráp zasáhl."Použij seknutí!"Eevee byl trochu omráčený a než se stihl zvednout tak jsem po něm hodila Pokébal."Jooo máme Eeveeho,dobrá práce Absole,"řekla jsem a sebrala Pokébal ze země."Tak pojď,"řekla Ema.
"Asi u vás ještě přespím a zítra vyrazím.Chci najít Absolit co nejdříve,"řekla jsem když jsme vcházely do dveří."Dobře,přichystám ti jídlo na cestu,"řekla na to Ema a já vyběhla do pokoje."To byl úspěšný den,"řekla jsem Absolovi a ten přikývl.Natáhla jsem se na postel a Absol si lehl ke mě.Po chvíli jsem se přitulila k Absolovi a usnula.
**************
Omlouvám se za zpoždění ale na psaní jsem neměla moc času😊Moc děkuju za 100 shlédnutí tohohle příběhu😚Helča
ČTEŠ
Pokemon story:Cesta za Absolitem
FanfictionAstrid je trenérkou Absola a vydává se s ním hledat Absolit,aby byl Absol schopný podstoupit mega evoluci.Na cestě je čeká plno dobrodružství....