7.Kapitola

123 13 3
                                    

Zpozorovali mě. To jsem poznala a tak jsem vyšla z kraje lesa."Ahoj, já jsem Astrid,"představila jsem se těm dvoum."Já jsem Endy a tohle je Lim,"odpověděl kluk."Je tohle tvůj Absol?"zeptala se Lim."Ano byl to můj první Pokémon. Dívala jsem se na váš zápas.Vaši Pokémoni jsou opravdu silní,"řekla jsem."Nechceš si dát zápas?"zeptal se mě najednou Endy."No dobře,"souhlasila jsem."Melliso pojď sem,"řekla najednou Lim a já si všimla dívky ležící pod stromem. Ta se zvedla a přišla k nám."Jmenuju se Mellisa, těší mě,"řekla a podala mi ruku."Tak dáme si ten zápas? Dva na dva?"naléhal Endy. Přišlo mi to jako dobrý nápad a tak jsem souhlasila."Já budu s Endym,"řekla Lim a stoupla si vedle něj."Dobře, já budu s Astrid,"řekla na to Mellisa. Mellise se na prstu zalesknul Klíčový kámen."Charizarde pojď ven,"povolala Mellisa svého Pokémona. Všimla jsem si také Charizardova kamenu."Absole pojď zápasit,"řekla jsem Absolovi."Espeone, jdeme zápasit,"křikla Lim a povolala ven Espeona. Endy si vybral svého Ampharose."Tak začněte vy,"řekla Mellisa."Ampharosi použij bleskový útok!"Věděla jsem že Absol je připravený útočit a tak jsem mu poručila:"Absole braň se psychickým řezavým útokem!"Po srážce útoků nebylo nic vidět, protože všude byl černý kouř a toho využila Lim."Espeone použij psychický šok,"řekla a Endy poručil Ampharosovi:"Použij elektrickou kouli!"Elektrická koule se i s psychickým šokem řítila přímo na Charizarda."Charizarde, podstup mega evoluci,"křikla náhle Mellisa a dotkla se svého klíčového kamene. Z toho vyrazily paprsky a spojily se s paprsky vycházejícími z Charizarditu. Vedle Absola stál Mega Charizard.

"Plamenomet,"přikázala Mellisa rychle Charizardovi

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

"Plamenomet,"přikázala Mellisa rychle Charizardovi. Plamenomet oba útoky zastavil."Espeone použij stínovou kouli,"řekla Lim."Ampharosi, bleskový útok!"Na Absola s Charizardem měla namířeno stínová koule nabitá bleskovým útokem.
**********
Čus lidi omlouvám se že kapitola vychází takhle pozdě ale neměla jsem moc času na psaní tří knížek najednou😅Jinak na mém osobním profilu (WhiteWolf191) právě píšu novou knihu Volání smečky tak se podívejte😉#reklamavšude😂Helča

Pokemon story:Cesta za AbsolitemKde žijí příběhy. Začni objevovat