Je krásné ráno.Za oknem mého pokoje svítí slunce a já se podívám na hodinky."Ale ne já zaspala!"Rychle se obléknu a seběhnu po schodech dolů."Ahoj"pozdravím mámu a mojí starší sestru Ami.Nasnídám se,hned se rouzloučím a vyběhnu před náš dům.Konečně se můžu vydat na cestu.Když v tu chvíli za sebou uslyším něčí kroky.Ohlédnu se a za mnou běží moje sestra."Zapoměla sis v pokoji tvoje Pokébaly,"křikla na mě udýchaně.A jéje to by nebylo moc dobrý začít cestu bez mých Pokémonů.
Můj první Pokémon byl Absol a mám s ním velmi silné pouto.Jako druhého Pokémona jsem chytila Dratiniho.Bohužel víc Pokémonů nemám.
Vzala jsem si od sestry mých deset Pokébalů a dva jsem si dala hned do kapsy,zbylých osm do tašky. Ještě jsem jí objala a vyrazila jsem.Po pár kilometrech chůze mi začalo být smutno a tak jsem povolala ven svého Absola.Šli jsme krásným lesem,ve větvích poskakovali Pidgeové a na cestě před námi přeběhl malý Deerling následovaný Sawsbuckem.Prošli jsme kolem dvou vysokých stromů kde hnízdili Spearowové a došli jsme na prosluněnou louku,na které poletovali dva Butterfree."Mohli bychom si dát oběd,"navrhla jsem a Absol šťastně štěkl.Vyndala jsem svůj oběd, sendvič,jablko a láhev vody.Povolala jsem Dratiniho ven z Pokébalu a dala jsem mu Pokémoní granule.Absolovi jsem je taky dala a ještě jsem každému dala pamlsek.Potom jsem se zvedla, Dratiniho zavolala zpátky do Pokébalu a s Absolem jsme pokračovali v cestě.
******************
Čau lidi!Rozhodla jsem se,že napíšu svůj vlastní příběh.Doufám že se vám bude líbit❤Helča
ČTEŠ
Pokemon story:Cesta za Absolitem
Fiksi PenggemarAstrid je trenérkou Absola a vydává se s ním hledat Absolit,aby byl Absol schopný podstoupit mega evoluci.Na cestě je čeká plno dobrodružství....