4.Kapitola

154 16 1
                                    

Probudil mě zvláštní výbuch a já se šla rychle podívat z okna.Ze zdejšího stadionu stoupal kouř.Hmm asi tam právě někdo zápasí,pomyslela jsem si.Vzala jsem si svojí vestu a Pokébaly a seběhla po schodech dolů."Ahoj Emo půjdu se podívat na stadion a možná si dám zápas,"řekla jsem Emě."Mohla bych jít s tebou?"zeptala se mě Ema."Jo samozřejmě,"odpověděla jsem."Glameow pojď půjdeš s námi,"zavolala Ema na Glameow a ta se hned rozeběhla ke dveřím.Vyšly jsme před dům a za chvilku jsme stály před stadionem.Když jsme vešly,hned nás přivítal trenér stadionu."Vítám tě na mém stadionu.Jmenuju se Peter a specializuju se na typy kamenných Pokémonů,"řekl."Já jsem Astrid.Mohla bych si s tebou dát zápas?"zeptala jsem se."Dobře tak pojď,"řekl Peter,otočil se a já šla za ním.Zápasiště bylo velké a na kraji stál rozhodčí."Astrid vyzývá trenéra stadionu Petera.Zápas skončí když nebudou oba Pokémoni trenéra schopni zápasu,"řekl."Začněte."Koho použiju jako prvního?Tak třeba Absola."Onixi pojď ven,"křikl Peter a povolal ven Onixe."Absole, volím si tebe,"křikla jsem a povolala Absola ven z Pokébalu."Onixi použij železný ocas,"přikázal Onixovi Peter."Absole vyhni se a použij temný puls."Onixe temný puls zasáhl ale nijak mu to neublížilo a teď se tyčil přímo nad Absolem."Onixi použij písečnou bouři,"rozkázal Peter.Absol se nestihl vyhnout a písečná bouře ho vynesla až ke stropu.Spadl na zem a s velkou námahou vstal."Jsi v pořádku Absole?"zeptala jsem se ho."Asi tě nechám odpočinout."Absol došel ke mě a tam se posadil."Dratini pojď ven,"vykřikla jsem a povolala jsem Dratiniho."Dratini použij dračí ocas,"poručila jsem Dratinimu.Onix se trochu zakymácel ale hned na to dostal od Petera rozkaz."Onixi použij drtivý útok!"Dratini se mu mrštně vyhnul a tím se dostal za Onixe."Dratini použij vodní puls,"přikázala jsem Dratinimu.Onix sebou praštil o zem.Už to vypadalo že se nezvedne,jenže dostal další rozkaz."Onixi podhrabej se!"Dratini ani já jsme nevěděli,kde se Onix vyhrabe.Najednou se Onix objevil přímo před Dratinim."Onixi použij kamenný hrob,"přikázal Peter.Dratiniho zavalily kameny a když už jsem si myslela že to vzdám,něco mě napadlo."Dratini použij hyper paprsek a otáčej se přitom,"rozkázala jsem Dratinimu a ten mě hned poslechl.Kameny se začaly hýbat a potom se roztříštily."Dobře Dratini a teď použij znovu hyper paprsek,"poručila jsem.Onixe hyper paprsek zasáhl přímo do obličeje.Po chvilce se Onix sesunul na zem a už nemohl dál zápasit."Onix není schopný dalšího zápasu,"řekl rozhodčí a Peter zavolal Onixe zpátky do Pokébalu."Můj druhý Pokémon bude Garchomp,"řekl Peter a povolal ven Garchompa.
*************
Tak zase trochu delší kapitola,další vyjde do konce týdne.Btw vím že Garchomp je zemní a dračí typ ale aspoň se kammenným typům podobá😊Helča

Pokemon story:Cesta za AbsolitemKde žijí příběhy. Začni objevovat