"Absole použij mega roh!"poručila jsem Absolovi. Stínová koule se rozpůlila, odletěla do stran a vybouchla."Mega Charizarde použij dračí ocas na Espeona!"přikázala Mellisa."Absole použij stínový dráp na Ampharose!"Lim se pobaveně zatvářila, uchichtla se a rozkázala Espeonovi:"Použij psychický útok!"Absol i Mega Charizard se zastavili ve vzduchu a Espeon s nimi díky svým psychickým schopnostem praštil o zem.Absole jsi v pořádku?"Všude okolo výřil prach a nebylo nic vidět a toho jsem využila."Melliso, potřebuju tvou spolupráci,"řekla jsem a Mellisa přikývla. Už tušila můj záměr."Absole, hbitý útok!"Mellisa poručila Charizardovi:"Použij železné křídlo!"Oba Pokémoni se řítili na Ampharose a Espeona. Prohnali se okolo nich a přitom do nich nenarazili. Byla to jenom léčka."Absole vyskoč na Charizarda!"Mega Charizard se vznesl k obloze."Absole použij útočnou píseň!"přikázala jsem Absolovi. Espeon s Ampharosem byli zmatení."Absole zakonči to temným pulsem,"řekla jsem."Mega Charizarde, plamenomet!"Pro Espeona i Ampharose to byla poslední dávka a padli na zem vyčerpáním."Jo vyhrály jsme,"radovaly jsme se s Mellisou a její Mega Charizard se proměnil ve svou normální formu."Gratuluju, vyhrály jste,"řekl Endy."Děkuju za zápas ale už musím pokračovat v cestě. Hledáme Absolit,"řekla jsem a chtěla se rozloučit, když najednou Lim řekla:"Astrid a můžeme jít s tebou?"Přišlo mi to jako dobrý nápad."Samozřejmě,"odpověděla jsem."Tak já už půjdu, mám plno povinností,"řekla Mellisa."Užijte si cestu, snad se ještě někdy uvidíme,"zamávala nám na rozloučenou a my se vydali dál po stezce.
Začínalo se smrákat a tak jsme se utábořili."Pojďte vypustit ven všechny své pokémony,"navrhla Lim."Večeře,"křikla jsem a povolala je ven. Lim měla Delphoxe, Espeona a Snivyho. Endy vlastnil Ampharose a Pidgeota. Všichni jsme se najedli a potom jsme šli spát. Třeba zítra chytím nějakého nového Pokémona, pomyslela jsem si a usnula jsem.
**********
Přemýšlím o tom, že bych do příběhu zařadila i nové Pokémony z generace Sun and Moon. Co myslíte?😉HelčaA tady jsou obrázky: Pokémoni Lim
Pokémoni Endyho
Tak čusík u další kapitolky🙋(Omlouvám se za špatnou kvalitu)
ČTEŠ
Pokemon story:Cesta za Absolitem
FanfictionAstrid je trenérkou Absola a vydává se s ním hledat Absolit,aby byl Absol schopný podstoupit mega evoluci.Na cestě je čeká plno dobrodružství....