Po snídani jsme rovnou zamířili na stadion."Už se hrozně těším,"řekl radostně Mick a najednou ho něco trefilo do hlavy."Co to bylo?"zeptal se Endy a zadíval se na zemi ležící žalud. Pokrčila jsem rameny."Hele podívejte,"řekla najednou Lim a ukázala na strom za námi. Tam zašustilo listí a já spatřila Pokémona. Vytáhla jsem Pokédex a hned zjistila, že to je Ducklett.
"Má něco s křídlem,"usoudil Mick a začal šplhat po stromě. Když se dostal k Ducklettovi, Ducklett nedůvěřivě poodešel kousek po větvi, protože se bál Micka."Neboj, všechno bude dobré, věř mi,"říkal Mick a opatrně vzal do náruče malého Duckletta."Pojďte do Pokémoního střediska,"navrhla Lim a rozběhli jsme se tam.
"Sestro Joy!"vykřikl Mick když jsme doběhli do Pokémoního střediska. Joy se k nám rychle otočila a zeptala se:"Co se stalo?"Mick opatrně položil Duckletta na pult."Našli jsme tohohle Duckletta. Asi má zlomené křídlo, postaráte se o něj?"vychrlil ze sebe."Ano, určitě. Audino, zavez ho prosím do místnosti s rentgenem, prohlédnu ho,"řekla sestra Joy a Audino položil Duckletta na vozík. Šli jsme si sednout a rozhodli, že počkáme. Mick posmutněl a Endy se ho snažil nějak rozptýlit."Nechceš si dát zápas?"Mick se na něj podíval, kývl hlavou a řekl:"Dobře, alespoň se zabavíme."Já se zvedla a navrhla:"Lim, co kdybychom si taky daly zápas?"Lim souhlasila a tak jsme si našli dostatečně velké místo na oba zápasy."Tak bysme si mohly dát zápas dva na dva ne?"napadlo Lim."Dobře,"řekla jsem."Espeone, Snivy pojďte si dát zápas!"řekla tedy Lim a vyvolala Snivyho s Espeonem."Kirlio a Dratini, můžeme zápasit!"řekla jsem. Mick s Endym už začali zápasit. Endy zvolil Ampharose a Mick Litlea ale dál jsem je už nesledovala a raději se soustředila na zápas. Lim začala:"Snivy, energickou kouli a Espeone použij psychický paprsek!"Rychle jsem zareagovala na ten kombinovaný útok."Dratini, vodní puls, Kirlio použij kouzelný list!"Kupodivu se útoky spojily ve vodní puls s okolo polétávajícím kouzelným listem. Když se útoky srazily, Lim rychle poručila Espeonovi:"Použij stínovou kouli!"Ta zasáhla Dratiniho."Dratini, nevzdávej to!"povzbuzovala jsem ho ale Lim nečekala a už přikazovala nové útoky."Snivy, listovou břitvu!"Snivy zamířil na Dratiniho. Když se k němu dostal, najednou jakoby se zastavil ve vzduchu. A okolo Dratiniho se začala šířit záře.
**********
Ano omlouvám se, říkala jsem že Pokémoni z nové generace se budou vyskytovat už od téhle kapitoly ale v příští už tam alespoň jeden bude😉.Helča
ČTEŠ
Pokemon story:Cesta za Absolitem
FanfictionAstrid je trenérkou Absola a vydává se s ním hledat Absolit,aby byl Absol schopný podstoupit mega evoluci.Na cestě je čeká plno dobrodružství....