11.Kapitola

106 12 2
                                    

Došlo mi to hned, co se přede mnou objevil jiný Pokémon než Dratini. Vytáhla jsem Pokédex, ten mi oznámil že se jedná o Dragonaira, první vyvinutou formu Dratiniho."Jee ten je nádherný,"podívala se Lim na Dragonaira, ale ten na nic nečekal a zaútočil. Byl to dračí ocas, naučil se nový útok!"Espeone ne!"křikla Lim ale to už Espeon ležel na zemi neschopný zápasu."Odvedls dobrou práci, Espeone,"řekla a vrátila Espeona do Pokébalu."Asi jsem ti ještě neřekla, že Espeon není můj Pokémon,"prohlásila Lim a já na ní vytřeštěně vykulila oči."Espeon není tvůj? A koho teda je?"zeptala jsem se a hned se mi dostalo odpovědi."Ve skutečnosti má mého Umbreona moje mamka a Espeon je její. Espeon totiž moc neuměl ovládat svojí psychiku a Umbreon to zvládal, tak mě mamka poprosila, jestli bych Espeona nevzala na cestu,"rozpovídala se Lim a já jí přerušila."Takže ty máš u mamky Umbreona?"zeptala jsem se."Jo jo, tak to je ale teď rychle zpátky k zápasu. Snivy, listovou bouři!"Hned na to jsem poručila Kirlii, ať použije ochranný štít."Kirlio, listovou břitvu! Dragonaire, použij hyper paprsek!"přikázala jsem a Snivy se nestihl oboum útokům vyhnout."Snivy vrať se,"řekla uznale Lim a já po pochválení Dragonaira i Kirlii je oba vrátila do Pokébalů."Co kdybychom se šly podívat na zápas kluků?"navrhla jsem a Lim souhlasila. Vypadalo to, že Ampharos vyhrává, ale Litleo díky své malé velikosti výborně uhýbal."Litleo použij plamenomet!"přikázal Mick Litleovi."Ampharosi, bleskovou ránu!"Ampharos po chvilku zatlačoval plamenomet zpátky ale potom trochu povolil a plamenomet ho zasáhl celou svou silou."Ano, vyhrál jsi Micku,"přiznal Endy nechtěně svojí porážku."Děkuju,"odpověděl Mick a vzpoměl si na Duckletta. Vběhl do střediska a Audino zrovna přivážel Duckletta na vozíku se zavázaným křídlem."Ducklett je v pořádku, jenom jedno křídlo má trochu pohmožděné,"oznámila nám sestra Joy."Děkuju, že jste se o něj postarala,"děkoval pěknou chvíli Mick Joy. Potom jsme spolu s Ducklettem vyšli před středisko, Ducklett najednou seskočil na zem a šťouchl Micka do nohy."Copak?"podíval se na Duckletta a ten se na něj díval s očima plnýma důvěry."Nechceš cestovat s námi?"zeptal se ho Mick a Ducklett přikývl. Mick tedy vyndal Pokébal a chytil do něho Duckletta."Kolik je hodin?"zeptala se mimo téma Lim a Endy se podíval na hodiny u střediska."Sakra za deset minut začíná turnaj!"vykřikl a naráz jsme se všichni rozběhli směrem ke stadionu.

Doběhli jsme tam jen tak tak a na uvaděčském místě seděla docela mladá dívka. Já jsem jí neznala ale Mick s Endym a Lim si radši promnuli oči, jestli se jim to nezdá."To. To je Šampionka téhle oblasti, Allis,"vypravil ze sebe Endy. Mě spíše zaujal její Pokémon, který seděl vedle ní."Nevíte co je to za Pokémona?"zeptala jsem se ostatních ale ti se pořád nemohli vynadívat na Allis. Nakonec jsem vyndala Pokédex. Byl to první Pokémon z nové generace, kterého jsem spatřila. Byl krásný, jmenoval se Primarina a je to nejvyšší vývoj Poplia, což je vodní druh startovního Pokémona v oblasti Alola.

 Byl krásný, jmenoval se Primarina a je to nejvyšší vývoj Poplia, což je vodní druh startovního Pokémona v oblasti Alola

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

"Všechny vás vřele vítám na letošním turnaji!"řekla Allis a dav na tribunách zajásal."Nejdříve budete bojovat mezi sebou samostatně, ale ve druhém kole budete bojovat ve dvojcích. Jak už víte, můžete se zúčastnit představovacích nebo normalních zápasů"oznámila nám. Moderátor ještě doplnil, že výherce bude mít možnost zápasit se Šampionkou, Allis."Zápasy začnou až zítra a teď se můžete podívat na zápas s přeborkyní v Pokémoních představeních Lanou a Šampionkou naší oblasti, Allis!"řekl moderátor a Allis sešla na zápasiště. Proti ní stanula Lana, mladá, hnědovlasá dívka."Začnětě,"dal pokyn rozhodčí."Primarino, pojď zápasit,"řekla Allis a Primarina se postavila před ní."Gardevoir, pojď předvést nádherné představení,"řekla jemným hlasem Lana. Před ní se objevila Gardevoir s přívěskem na krku. Můj klíčový kámen jakoby zasvítil.

 Můj klíčový kámen jakoby zasvítil

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Samozřejmě. Gardevoir může podstupovat Mega evoluci.
*****
Omlouvám se, že musím aktualizovat kapitoly několikrát protože by se vám potom ukazovaly nedokončené😅💟Helča

Pokemon story:Cesta za AbsolitemKde žijí příběhy. Začni objevovat