Hikayeye başlama tarihinizi buraya not alabilirsiniz. Sevgiler..
Bu ilk gidişiydi annesinin. Ağladı...
Dışarıya akan gözyaşlarının bir kısmıydı. Arada bir gelirdi görmeye. Evi çok yakın sayılmazdı. İzmir'in bir ucunda Lidya, diğer ucunda annesi oturuyordu. Bir kaç gelişinden sonra bıkmıştı. Zaten çalışıyordu. Bir de hafta sonları kızını almaya mı gelecekti ? Çok özlüyordu onu. O da özlüyor muydu?
Daha 12 yaşındaydı. Kaldıramıyordu olanları. O zümrüt yeşili gözleri ağlamaktan helak olmuştu. Elinden hiçbir şey gelmiyordu. Babası iflas ettikten sonra her şey tepetaklak oldu. Alkolik bir babayla baş başa kaldı. Babası neredeyse 3 günde bir eve gelir oldu. Geldiğinde de kızının yüzüne bile bakmıyordu. Lidya anlam veremiyordu. İflas ettiği için üzüntüsünden olduğunu düşünüyordu. Oturdukları evden başka hiçbir şeyleri kalmamıştı. Lidya yalnızlığa alışmıştı artık. Zamanla babasının ilgisizliğine de, annesiz yaşamaya da alışmıştı. Mecburdu... Ayakta kalmak için mecburdu.
Bir şeyleri değiştirecek yaşta değildi. Zorlanmasına rağmen, güçlü bir kızdı. Henüz gücünün farkında değildi. Geceler sessiz hıçkırıklarının tek şahidiydi.
Hayat şartları ne getiriyorsa önüne, yaşamaya mecbur olduğu için susup yürüyordu yaşamın ıssız yollarında. Orta okuldaydı henüz. Aksamdan aksama babasını görüyordu. Bir de can dostu, çocukluk arkadaşı Melis, Melis'in kuzeni Mert vardı. Her şeyini bilen tek kişiydi Melis.
Melis'in annesi Aysel hanım vardı birde. Evde yapamadığı bir şey olduğunda ona sorardı hep. Yemek, temizlik, ütü akla gelen tüm işleri sırtlamak zorundaydı bu küçük kız. Başında bir anne olmadığından , Aysel teyze onun ikinci annesi olmuştu artık.
Annesi Esen... Onu bırakıp giden bir anne. Evladını bırakan bir anne. Onu görmeye gitme zahmetinde bile bulunmayan bir anne. Gelmişini geçmişini, tüm hayatını kabusa çeviren kadın...
Nasıl olurda bırakırdı bir anne yavrusunu? Bu kadar önemli ne olabilirdi? Lidya çok istemişti annesiyle yaşamayı. Bunu dile getirmedi lakin annesinden bu teklifi bekledi hep. Bekledi........
Çok bekledi.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LİDYA ( düzenleniyor)
RomanceAcıların güzelleştirdiği kadın . Tüm sırlara tüm ihanetlere rağmen aşka tutunup hayatta kalmaya çalışan. Aşk; Onun için imkansızı yaşamaktı. Bu imkansızı yaşatacak bir aşkla karşılaşacağını asla bilemezdi... Kalbini kasıp kavuran,tüm ömrünü adayabil...