13. bölüm (düzenlendi)

60 9 1
                                    

SERDAR'DAN

Lidya'nın durumu ilgimi çekmeye başladı. Erkeklerden uzak durması, ama en çok da Mert'e güvenmesi gibi tezatlıklar kafamı kurcalıyordu. Burak ve Emre de onun arkadaşı fakat Mert farklı. Bu durumları çözüp durumun derinliklerine inmem için önce Lidya'nın çözülmesi gerekiyor diye düşünüp ondan bir adım atmasını beklemekten başka çare kalmıyordu bana.

MERT'TEN

Olayın üzerinden 1 hafta geçmişti. Ne okula ne de işe gitmiyordu.Yemeğini bile zorla yediriyordum. Bu 1 hafta içerisinde duş bile almadı güzel yüzlüm.

Lidya son zamanlarda görmeye alıştığımız Lidya değildi. Hepimiz olayları zor da olsa atlattığını ve kendine gelmeye başladığını sanmıştık. Ama bu olaydan sonra hepimiz Lidya'nın sadece içinde kopan fırtınaları gizlemeyi öğrendiğini gördük. Bunca zaman kendisiyle can çekişmiş,bizden de ustalıkla saklamıştı. Odasının kapısını çalıp içeri girdim. Baktım tepki yok, girdim koynuna.

Mert "Hayatım hadi çık artık şu yataktan. Kızım kokuştun ıyyy " diyerek gülümsedim. "Bak eğer şimdi kalkmazsan kıyafetlerinle seni küvete atar üzerine de suyu açarım. İnan yaparım."

Lidya birden gözlerini açtı.

" Istemiyorum. Uyumak istiyorum Mert. Lütfen izin ver uyuyayım. "

" Günlerdir uyuyorsun. Biraz rahat bırakayım dedim ama sen hiç çabalamıyorsun hayatım. Bak hepimiz senin için endişeleniyoruz. Selim baba çok yıprandı. Kendini düşünmüyorsan onu düşün. "

Selim baba deyince dayanamadı. Usulca yatağından çıktı. Kalkıp banyoya girdi. Rahat etmesi için aşağıda olacağımı söyleyip çıktım odadan. Selim baba düşüncelere dalmış, salonun camından yağan yağmuru izliyordu. Yanında gittim. Onun yaptığı gibi ben de yağmurun camdan aşağıya akışını izledim.

Selim baba " Gülecek mi Zümrüt'üm evlat?"

Mert " Gülecek baba. Eskisinden daha iyi olacak göreceksin. Sadece biraz zaman... "

Başını aşağı yukarı sallayarak onayladı.

" Peki ne kadar zaman? Dayanamıyorum evlat. Karşımda yıllarca titreyerek durdu insanlar. Hak yemedim lakin yedirmedim de. Cezayı hakedene gözümü kırpmadan cezasını verdim. Konu zümrüt'üme gelince tıkanıyorum. Daha önce hiç böyle olmadım. Korkuyorum... Evladıma birşey olmasından korkuyorum."

"Korkma baba. Lidya güçlüdür. Sadece biraz bekle. Bak herşey yoluna girecek. Bu zor günler geçecek. Hiç bir acı ömür boyu sürmez. "

Lidya'nın bana seslenmesiyle yanına gittim.

Lidya " Mert...ben...yani.. Düşündüm de, Serdar la görüşmek istiyorum. Sizleri daha fazla üzmek istemiyorum. Selim baba elinden geleni yaptı benim için. Şimdi ben de kendim için değil, onun için ayağa kalkmak istiyorum. Mümkünse senin evinde goruşsem. Yani başka türlü konuşabileceğimi sanmıyorum.

Mert" Tamam hayatım sen nasıl istersen, nasıl rahat edersen öyle olsun. Tabiki Selim baba için de bu şekilde düşünmen güzel fakat önce kendini düşünmelisin. Sağlığın herşeyden daha önemli. Sen ayakta olmazsan, seninle birlikte kaç kişi yıkılacak bir fikrin var mı? "

Lidya" Günlerdir sizleri de telaşlandırdım. Çok üzgünüm. Eger Serdar da kabul ederse artık başlayalım tedaviye. Yalnız böyle birşeyi ben söyleyemem. Rica etsem sen..."

Mert" Hayatım bu iş bende sen merak etme. Ne zaman müsaitse ayarlayacağım. Şimdi aşağıya iniyorsun ve bir güzel karnını doyuruyorsun. Bak baba da çok üzülüyor. Hadi güzelim daha fazla üzme bizi."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 29, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

LİDYA ( düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin