Başlangıç

83 8 1
                                    

Kader... Garip bir teori olsa gerek. Dünya adil bi yer değilse eğer,bu kader denen o saçma teorinin suçu! Oysaki dünyada birçok insan mutlu,peki tamam birçoğu da üzgün ama neden herkes mutlu olan tarafda deil. Bunu böyle yaratmak çok mu zor sanki.

Diye düşünürken telefonun ekranın parlamasıyla gözlerini tavandan alarak ekrana odaklandı,Araf.

Hayatının geri kalanını bu çatı katında siyah duvarlar arasında yanlız geçirmek istemesine rağmen ona bu kadarcık özgürlüğü bile çok gören babasına küfür ederek telefon ekranını kilitledi.

Evet her insan birşeyler yaşar ve hayatlarının devamı için tercih de bulunurlar. Dünya pembe ve siyahtan oluşur ve arada kalın bir çizgi vardır. İsmimin de etkisiyle olsa gerek ben o kalın çizginin tam üstündeyim ama karanlık tarafa daha yakın duruyorum en azından son 4 aydır dahada yaklaştım. Hayatımı siyah yapan şey ise hayatımın kadınının benim yüzümden dünyaya veda etmesi... Bana veda etmesi... Ve diğer güzel olan herşeye veda etmesi. Ben o şașalı hayatlardaki pembe elbiseli,kusursuz,güzel prenseslerden biri olması istenirken;hikayedeki işe yaramaz sürüngeni oynamaya karar vererek kendimi bu karanlığa mahsur etme kararı aldım. Tabiki kararımı sorgulayan kusursuz bir kral var... Ve kraliçenin ölümünden sonra gerçek yüzünü prenses olmasını emrettiği sürüngene gösterdi.

   Onu sevmiyorum çünkü içinden az bile olsa sadakat olmıyan bir adam,o. Bu benim canımı bu kadar yakarken anneme neler yapıyordur inanın bilmek dahi istemiyorum.

  Evet o benim yüzümden öldü. Benim için öldü. Eğer kader denen şey gerçekten tecelli etseydi şuan yaşaması gerekirdi. Onun yerine ben o koltukda oturuyo olmalıydım. O cam bana saplanmaliydi. Ben ondan daha dayanıklıydım. İşte bu yüzden kendimi asla affetmiycem. O adamıysa annemden sonra tekrar aşık olduğu için affetmicem...

Diye düşündü güzel Araf,gözünden akan tek damlayla uykuya yenik düşerken. Kader onun için fazla toz pembeyken şuan o pembelikleri siyaha boyayarak ona tozlu ve simsiyah bir hayat bahşediyordu. Bu siyahlar içindeki tek beyaz olmak onun için zorlu bir sınavdı,bu sınavda başına gelecekler için ise fazla acımasız bi hâle getirmişdi hayat onu. Hayatla olan savaşından galip çıkmak için ona gereken diğer beyazı bulması gerekiyordu. Bulabilecekmiydi yoksa o beyaza da acımasızca davaranarak siyaha mı çevirecekti?

GÖLGE #Wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin