7

2.5K 104 0
                                    

"Nu al terug?" vraagt Kaat als ik de living instap.

"Ja" antwoord ik.

"Al een vakantiejob gevonden?" vraagt ze nieuwsgierig.

Oeps, dat was ik vergeten, dacht ik. Ik was te druk bezig geweest met ... Tja ik wist zijn naam nog altijd niet.

"Euh, nee. Ik zoek later wel verder" vertel ik.

Ze kijkt me verbaasd aan. Snel vlucht ik naar mijn kamer. Ik kon maar aan één iemand denken. Ik leg me op mijn bed en droom verder over de mysterieuze jongen.

Een week later

Een hele week lang wandelde ik elke dag voorbij zijn huis met Anna in de buggy. Maar ik had mijn buurjongen nog niet gezien. Ik zuchte en opende de voordeur. Ik duwde de buggy naar buiten en sloot de deur. Ik ademde diep in en wandelde voorbij zijn huis. Het raam stond open en ik zag de jongen staan. Blijkbaar zag hij mij ook, want hij zwaaide en deed teken dat ik naar hem moest komen. Ik zwaaide terug, maar wees naar de buggy en wenkte hem. Hij liep naar buiten en gaf me een knuffel. Ik voelde dat ik bloosde.

"Hoi Camille!" zei hij vriendelijk.

"Hoi ..."

"Oh ja, ik ben Louis."

"Hoi Louis!" vervolledigde ik mijn vorige zin. Louis lachte even.

"Ook toevallig dat jij Louis heet." zei ik.

"Waarom?" vroeg hij verbaasd.

"Volgens mijn nicht woont in deze straat de beroemde boysband One Direction. En één van de zangers heet ook Louis." vertel ik.

"Ooh, ben je fan van die band?" vroeg hij.

"Eigenlijk niet, ik weet niet eens hoe ze eruit zien of welke liedje ze zingen." leg ik uit.

"Zou je hen willen ontmoeten?"

"Niet echt, eerlijk gezegd ontmoet ik liever mensen zoals jou."

"Ik denk dat ik iets belangrijks moet vertellen."

"Wacht nog even, ik loop vlug even met de buggy naar huis. Dan kunnen we daarna rustig verder praten, goed?"

"Oke, ik stap wel even mee."

We stapten terug naar mijn huis en ik duwde de buggy het huis in. Ik zag Kaat in de living zitten en riep dat ik Anna aan haar over liet. Ik keek Louis aan en hij lacht. We wandelen opnieuw naar buiten.

.Wat wou je me nu vertellen, Louis?"

"Wel, euh, tja. Ik ben de Louis van One Direction." Ik kijk hem ongeloofwaardig aan.

"Wil je me nu nog zien of ...?"

"Natuurlijk! Ik moet er gewoon even wennen."

"Dat begrijp ik, wil je iets drinken?"

"Graag." Louis stapt naar zijn huis, maar stopt als hij ziet dat ik niet mee stap.

"Is er iets?"

"Wonen de andere 4 leden van One Direction hier ook?"

"Ja, maar ze zijn niet thuis." Ik knik.

Louis ziet dat ik twijfel en trekt me zachtjes mee het huis in. Ik staar naar mijn hand, De Louis van One Direction houdt mijn hand vast? Louis ziet het ook en laat snel los.

"Is fanta goed?" vraagt hij.

"Perfect!"

Ik zie hem in de keuken verdwijnen. Ik kijk even rond in de kamer. Louis stapt weer binnen en geeft me een glas met fanta. Ik zie dat hij ook fanta heeft.

"Zullen we eens afspreken?" vraagt hij.

"Euh, graag."

"Zie je het zitten om met mij in het openbaar te verschijnen?" Verbaast kijk ik hem aan.

"We zullen worden lastig gevallen door paparazzi en door fans." leg hij uit.

"Aah! Ja, daar dacht ik niet aan."

"Ik snap het best als je liever niet openbaar afspreekt."

"Ik wil wel hoor!"

"Zeker?"

"Heel zeker!" We lachen naar elkaar. Ik drink mijn fanta leeg en we beslissen dat we morgen samen iets gaan drinken.

"Tot morgen, Camille."

"Tot morgen." Ik wil me omdraaien en naar huis gaan, maar Louis trekt me naar hem toe en geeft me een knuffel.

"Ik ben heel blij dat jij mijn buurmeisje bent!" zegt hij. Ik bloos en vertrek naar mijn huis.

My love | A Louis Tomlinson FanficWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu