"Wil je nog met me trouwen," vroeg Louis. Ik keek hem verbaasd aan, die vraag zag ik niet aankomen. Hij keek me met een vragend gezicht aan. "Wat denk je zelf?" vroeg ik. Voordat Louis zijn mond weer opende om iets te zeggen, legde ik mijn vinger op zijn lippen.
"Tuurlijk Lou! Ik wil heel graag met je trouwen!" riep ik. "Weet je wat, om te tonen hoe graag ik met je wil trouwen, gaan wij tweetjes nu de bruiloft regelen!" zei ik. Louis glimlachte en knikte. We begonnen vanalles op te zoeken en te bestellen. We hadden beslist dat de bruiloft over 2 weken plaats zou vinden.
Ik bestelde een zaal, een enorme huwelijkstaart, de uitnodigingen en belde ook al eens naar een winkel om 2 kleedjes en een mini-pakje voor Claire, Kate (zie foto) en Edward te kopen. De vrouw zei dat we morgen konden langskomen, maar wanneer ze hoorde dat het over de kindjes van Louis Tomlinson ging, mochten we deze avond na sluitingstijd komen. Zodat ze rustig konden passen zonder opdringerige fans rond hen.
Louis had ondertussen de kerk gereserveerd voor ons, (A/N ik weet niet hoe je het anders moet noemen?) vervoer geregeld van de kerk naar de zaal en zocht ookal voor een boeket bloemen. "Zo, ik denk dat alles geregeld is?" vroeg Louis aan mij.
"Je moet enkel nog beslissen wie je getuige wordt," zei ik. "Ik kies Thomas," voegde ik er nog aan toe. "Ik neem Harry," zei Louis. "Oke, dan moeten we nu enkel nog onze kleren kopen en dan zijn we klaar," zei ik. Edward begon te wenen in zijn bedje en Louis ging hem snel halen. "Kom, we gaan de zusjes gaan halen," zei ik tegen Edward wanneer Louis ermee naar beneden kwam. We liepen naar de auto en Louis reed naar het verjaardagsfeestje.
Ik haalde de meisjes op en na een vijftal minuten reden we door naar de winkel. "We gaan mooie jurkjes voor jullie gaan kopen," zei ik. "Waarom?" vroeg Kate. "Omdat mama en papa gaan trouwen," zei Louis. "Joepie! Eindelijk!" riep Claire en ook Kate keek blij. Edward lag nog half te slapen dus die had niet door wat we net hadden gezegd.
We kwamen aan bij de winkel en liepen naar de deur. Die was nog open, speciaal voor ons. We stapten naar binnen en de vrouw die ik aan de telefoon had, kwam naar ons toe. "Hallo, jullie zijn de familie Tomlinson vermoed ik?" zei ze. "Klopt, we zijn hier voor 2 jurkjes en een pakje voor deze kleine heer," zei Louis.
De vrouw toonde een aantal kleedjes, Claire en Kate kozen allebei voor het helblauwe kleedje. Ze pasten het en het stond hen goed, heel goed zelfs. Ondertussen had Louis al een mini-pakje gekozen en gepast met Edward. Ook dat paste perfect. "We hebben ook nog ballerina's bij deze jurkjes," zei de vrouw. Ze nam de ballerina's en liet ze passen door Claire en Kate, ook deze pasten en namen we mee.
"Zo, we kunnen afrekenen," zei ik. De vrouw knikte en liep naar de kassa. We betaalden en reden naar huis. "Zijn jullie blij met jullie nieuwe kleren?" vroeg ik. "Jaaaaaa!" riepen ze. Toen we thuis kwamen, aten we boterhammen. Daarna gingen Edward, Kate en Claire gaan slapen. Ik liep de trap terug af en ging naast Louis in de zetel zitten.
"Wil je ook wat drinken?" vroeg Louis. "Graag," lachte ik naar hem. Hij liep naar de keuken en kwam terug met een glaasje met een rode vloeistof in. "Wat is het?" vroeg ik. "Een zelfgemaakte lovecocktail!" zei hij. "Oooh, dankje," zei ik.
"Krijg ik geen kusje?" vroeg hij. Ik lachte en buigde me naar hem toe. Ik gaf hem een kusje op zijn wang en hij keek me verdrietig aan. "Wat?" vroeg ik lachend. Hij wees naar zijn lippen en ik grinnikte. Ik gaf hem een kus op zijn lippen en trok hem in de zetel naast mij. We keken wat tv en ik dronk mijn cocktail uit.
"Mmm, lekker!" zei ik tegen Louis. "Ik of de cocktail?" vroeg Louis. Ik schoot in de lach. "Allebei," grinnikte ik. Hij gaf me een kus en trok me uit de zetel. "Ik ben moe, ga je mee?" vroeg Louis. Ik knikte en zette de tv uit. We liepen de trap af en maakten ons klaar om te gaan slapen. We kropen in bed. "Slaapwel Tomlinson," fluisterde ik. "Slaapwel babe," zei hij terug.
__________________________
Ik ga waarschijnlijk nog maar een paar hoofdstukken schrijven.
Nog een paar over de trouw en misschien nog een hoofdstuk daarna.
Dan is het verhaal gedaan, omdat ik geen inspiratie meer heb :(
Comment?
Vote?
Xxx
JE LEEST
My love | A Louis Tomlinson Fanfic
FanfictionDit verhaal is een fanfic over Louis Tomlinson. Camille verhuist naar Londen en blijkt naast One Direction te wonen. Ze vindt Louis wel erg leuk, maar vindt hij haar ook leuk? Net als Camille het gewoon begon te worden ik Londen, gebeurt er iets vre...