4

2.5K 103 2
                                    

Langzaam opende ik mijn ogen, waar ben ik? Oh ja, ik woon in Londen. Ik kroop uit mijn bed en trok mijn badjas aan. Ik liep naar beneden en nam een boterham met choco. Ondertussen liep ik terug naar boven met mijn mini-iPad.

Ik opende mijn facebook en veranderde mijn woonplaats. Ik keek naar het uur en zag dat het al 10u 's ochtends was. Ik sloot mijn iPad af en liep naar beneden.

Mijn moeder zat in de living met Claire en Anna.

"Camille, wat vind je van je nieuwe kamer?" vraagt ze.

"Wel mooi, maar wanneer komen mijn kleren, boeken, kast, bureau enz aan?" vraag ik.

"Normaal staat vanavond alles in je kamer." antwoordt ze.

"Ik ga even de buurt verkennen, zal ik Anna meenemen in de buggy?" vraag ik.

"Natuurlijk!"zegt ze.

Snel liep ik naar boven om mijn kleren aan te trekken en mijn haar te kammen. Ik maak een los dotje in mijn haar en loop opnieuw naar de living. Ik neem Anna over van mijn moeder en ga de buggy halen. Net als ik naar buiten wil gaan, komt Thomas ook naar beneden.

"Wat ga je doen Cam?" vraagt hij.

"Even de buurt verkennen met Anna'tje."vertel ik.

"Wacht, ik ga mee, even mijn schoenen aandoen!" roept hij.

Na een paar minuten komt hij terug en we wandelen naar buiten.

"Gaan we naar links of recht?" vraagt Thomas.

"Euh, laten we links kiezen." antwoord ik.

We wandelen naar links en ik stop even bij onze buren. Er staat een jongen van mijn leeftijd aan de voordeur. Hij wil de deur openen, maar kijkt even om zich en ziet ons staan. Hij glimlacht naar ons en Thomas en ik zwaaien vriendelijk terug. We wandelen nog een kwartiertje verder en keren dan terug naar huis.

Ik kijk even in de buggy en zie dat Anna slaapt. Ik laat haar in de buggy zitten en zet hem in de hal. Ik loop naar mijn kamer en zie dat mijn meubels er al staan. Ik open mijn kast, maar die is helemaal leeg.

Ik begin dan maar met mijn kleren uit te pakken en daarna ook mijn boeken. Mijn maag begint te grommen dus ik beslis om eerst naar de keuken te gaan en wat te eten.

My love | A Louis Tomlinson FanficWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu