Langzaam opende ik mijn ogen. Waar ben ik? Ik voelde twee sterke armen om me heen en keek wie het was. Louis Tomlinson, ik moest er nog altijd aan wennen dat mijn vriendje wereldberoemd is.
Ik gaf hem een kus op zijn mond en zag dat hij wakker werd. "Goeiemorgen Lou," fluisterde ik. "Goeiemorgen babe," antwoordde hij. Ik bloosde, noemde hij me nu echt babe? Wow, nog nooit had een jongen zoiets tegen mij gezegd.
Louis stapte uit zijn bed, "je was in slaap gevallen tijdens de film," verteld hij. "Oei! Mijn broer zal super ongerust zijn," zei ik. "Niet waar, ik heb hem een sms'je gestuurd met je gsm dat je hier bleef slapen," zei Louis met een glimlach. "Ah, dankje!" zei ik blij.
"Zullen we naar Starbucks gaan om te ontbijten?" vroeg ik. "Oke," antwoorde hij. "Daar is de badkamer," zei hij al wijzend naar de één van de twee deuren. Ik gaf hem nog een kusje en liep naar de deur.
Ik opende de deur en kwam in een enorme badkamer terecht. Ik kamde mijn haren, gelukkig heb ik altijd een borstel bij me. Mijn tanden kon ik niet poetsen, want ik had mijn tandenborstel niet bij. "Mag ik een washandje gebruiken?" riep ik naar Louis. "Tuurlijk, neem gerust," antwoorde hij. "Euh, en waar liggen de washandjes?" riep ik terug.
Hij stapte de badkamer in, opende een kastje en gaf me een helblauw washandje. "Die kleur is mijn lievelingkleur!" zei ik. "Echt? Dat is ook mijn lievelingskleur!" riep hij. Louis gaf me een kusje en wandelde terug naar zijn slaapkamer. Ik waste vlug mijn gezicht, make-up droeg ik niet.
Ik opende de deur stil en sloop naar Louis. Hij lag languit op het bed met zijn ogen toe. Ik greep mijn kans en begon hem te kietelen. "Aaaaagh! Cam, stop ermee! Ik kan niet tegen kietelen!" schreeuwde hij. Ik kon mijn lach niet meer inhouden en verloor daardoor mijn evenwicht. Ik lag nu half over Louis heen en bloosde als een gek.
Mijn haar lag weer helemaal verkeerd en ook Louis' haar zag er niet meer zo goed uit. "Waarom kietelde je me?" vroeg hij met een nepverdrietig gezicht. "Omdat ik je leuk vindt," fluisterde ik in zijn oor. "Ik kan het bijna niet geloven dat je me ook leuk vindt," fluisterde Louis terug. Hij gaf me een lange kus.
__________________________
Dit is een kort stukje, maar er komt nog een hoofdstukje op vanavond. Omdat ik 100 reads heb en ook een super goed rapport! In dat hoofdstukje zal Ariel meespelen.
Comment?
Vote?
Xxx
JE LEEST
My love | A Louis Tomlinson Fanfic
أدب الهواةDit verhaal is een fanfic over Louis Tomlinson. Camille verhuist naar Londen en blijkt naast One Direction te wonen. Ze vindt Louis wel erg leuk, maar vindt hij haar ook leuk? Net als Camille het gewoon begon te worden ik Londen, gebeurt er iets vre...