14

2.1K 78 3
                                    

Ik volgde Louis naar de woonkamer, overal hingen slingers en ballonnen. "Ooh Louis dankjewel!" Ik gaf hem een kus. Opeens sprongen Harry, Niall, Liam, Ariel, Zayn, Perrie, Thomas, Claire, Mauro, Anna, mijn moeder, Kaat, Maud en Emma vanuit de keuken en vanachter de zetels.

"Gelukkige verjaardag!" riepen ze in koor. Ik liep naar Anna, Claire en Mauro toe en gaf ze een dikke knuffel. "Jullie zijn de liefste zusjes en broertje van de hele wereld!" riep ik. Ze glunderden alledrie, ik wist dat hun dag niet meer stuk kon. Daarna gaf ik Thomas, mijn moeder en Kaat een knuffel en bedankte hen ook.

Vervolgens liepen Harry en Niall op me af en gaven me een knuffel. "Happy birthday Cam!" riepen ze. Daarna kwamen Zayn en Perrie aan de beurt en dan Liam en Ariel. Ik liep naar de 2 laatste gasten en er liep een traan over mijn wang. "Ik heb jullie zo gemist!" zei ik tegen Emma en Maud. "We hebben jou ook heel erg gemist!" antwoordden ze. We gaven elkaar een knuffel en ik zag dat ze allebei ook tranen in hun ogen hadden.

We gingen met z'n allen aan de tuintafel zitten, het was lente. Ik ging natuurlijk naast mijn 2 beste vriendinnen zitten, Maud en Emma. Louis keek me nepverdrietig aan. "Ik kan elke dag naast jou zitten," zei ik. Hij knikte en ging naast Harry en Thomas zitten. We aten een stuk taart en de namiddag vloog voorbij.

"Hoelang blijven jullie in Londen?" vroeg ik aan Maud en Emma. "We zijn er van vanochtend en blijven tot morgenavond," vertelde Maud. "Wel, dan houden we vanavond een sleepover met z'n drieën!" riep ik blij. Ze reden naar het hotel om hun pyjama en tandenborstel enz. Ondertussen zei ik iedereen gedag en ging met mijn broers, zussen, moeder en Kaat naar huis.

"Wacht nog heel even," riep Louis toen ik het wandelpad afliep. "Gaan jullie maar vast, ik kom zo," zei ik tegen mijn moeder. Louis liep naar me toe en nam mijn hand. "Kunnen we morgen afspreken?" vroeg hij. "Euhm, morgen wordt moeilijk, ik zou graag de hele dag met Maud en Emma doorbrengen. Ik heb ze echt heel erg gemist," zei ik. "Maar overmorgen kan ik wel!" zei ik er snel achter. Louis glimlachtte en zei: "Oke, ik kom je om 20u halen". Ik knikte en hij gaf me nog een laatste zoen.

Ik wandelde terug naar mijn huis en Louis naar het zijne. Ik liep snel naar de logeerkamer en trok de tweepersoonsmatras naar mijn kamer. Ook mijn matras legde ik op de grond. Ik nam chips en popcorn en drank. Cola voor Maud en Emma en fanta voor mij. Ik hoorde de deurbel en rende de trap af. "Kom vlug binnen!" riep ik enthousiast. Ik toonde hen de kamers, want die hadden ze nog nooit in het echt gezien.

Daarna deden we onze pyjama's aan en gingen in bed liggen. Ik startte de film. Na 2 uur was hij gedaan, maar we bleven nog tot 2u 's nachts praten over vanalles. Ik sloot mijn ogen en viel in slaap.

De volgende ochtend werd ik wakker om 11u. Oeps, dat was laat. Ik sloop uit mijn bed en deed mijn kleren aan in de badkamer. Ondertussen was ook Emma wakker en ook zij deed haar kleren aan. Wanneer we allebei klaar waren, sliep Maud nog altijd. Emma keek me aan en ik begreep onmiddellijk wat ze bedoelde. Ik knikte en telde tot 3.

1 ... 2 ... 3 ... We sprongen allebei op Maud en riepen "Wakker worden slaapkop!" Ze schrok en begon ons te kietelen. Maar wij lieten ons niet doen en we kietelden terug. Na een halfuur stroomden de tranen over onze wangen. "Ik ga me aankleden," hikte Maud. Emma en ik knikten.
Wanneer Maud ook klaar was, gingen we naar starbucks. We reden er naartoe en bestelden ons eten. Na een uurtje hadden we ontbeten en natuurlijk alweer veel verteld.

Ze vertelden dat er een koppel in mijn vorig huis wonen. Ze hadden 1 dochter, Kirsten. Ze had bruin haar, maar kleurde het. Kirsten was een vriendelijk meisje waarmee je erg kon lachen. Ze doet lyrical hiphop en was even oud als ons. Maud en Emma kwamen goed met haar overeen. Dat merkte ik gewoon aan de manier waarop ze over Kirsten spraken. Ze hadden al een paar keer met z'n drieën afgesproken. Ik wou haar graag ontmoeten.

Ik voelde mijn telefoon in mijn broekzak trillen, ik opende het sms'je

Van: Niall
Aan: Camille
Hoe vond je het verrassingsfeestje gisteren?
Harry, Zayn, Liam, Louis en ik hebben nog een cadeautje.
En ook Perrie en Ariel hebben nog een verrassing.

Ik glimlachtte, gisteren had ik van mijn 2 zusjes een schattig knuffeltje en 2 tekeningen gekregen, mijn 2 broers hadden me een boek gegeven, mijn moeder 3 romantische films, van Kaat kreeg ik een bon van 40 euro en van Maud en Emma kreeg ik Hollister parfume. Ik was erg blij met mijn cadeautjes. En nu zou ik er dus nog een paar krijgen.

Van: Camille
Aan: Niall
Ik vond het gewoon super!
Ik kom nog wel eens langs
:)

Ik verzond het sms'je en stak mijn telefoon weer weg. "Zullen we gaan shoppen?" vroeg ik. "Natuurlijk! riepen ze tegelijk. We kregen de slappe lach. Ooh, wat had ik mijn 2 beste vriendinnen gemist! Wanneer we weer een beetje uitgelachen waren, stapten we een winkel binnen. Na 5 uur shoppen, zwaaide ik mijn vriendinnen uit en ze vertrokken terug naar België. Ik reed naar mijn huis en at nog snel een boterham. Daarna maakte ik me klaar om te gaan slapen. Al snel vielen mijn ogen dicht, ik was doodmoe van al dat shoppen.

__________________________________

Lang stukje! Ik hoop dat jullie er blij mee zijn.
@WinnieThePoeh ik hoop dat je het niet erg vindt dat ik je een andere naam gaf. Ik wist niet als ik je echte naam mocht gebruiken dus ja. Ik heb er zelf maar 1 verzonnen die een beetje op je echte naam lijkt.

Comment?
Vote?
xxx

My love | A Louis Tomlinson FanficWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu