15

1.9K 82 6
                                    

Ik werd wakker en keek op mijn klok. 10 uur, ik stond op en trok mijn badjas aan. Mijn maag knorde luid dus ik liep de trap af naar de keuken. "Goeiemorgen Annaatje!" zei ik vrolijk. Ze gaf me een schattig lachje. Ik kietelde haar en ze kraaide van plezier.

"Camille smeer je even een boterham voor mij?" vroeg Mauro die de keuken binnenwandelde. "Tuurlijk, met choco zeker?" lachtte ik. "Jaaaaa!" riep hij luid. "Ssssssht, Claire slaapt nog," fluisterde ik. Ik gaf hem de boterham en maakte er ook 1 voor mezelf. Die at ik op en ik liep terug naar mijn kamer.

Ik zou mijn kleren voor vanavond alvast klaar leggen. Eerst keek ik even naar mijn telefoon. Oei, ik had hem gisteren uitgezet. Snel startte ik hem op en zag dat ik een ongelezen bericht had. Ik opende het.

Van: jouw Louis
Aan: Camille
Trek warme kleren aan vanavond!
Xxx

Oke, dat werd dus geen jurkje, maar een broek. Ik nam een dondere skinny, een leuk T-shirtje en een trui uit mijn kleerkast. Ik zag een sjaal liggen en legde die bij het setje kleren. Ik zou er dan gewoon mijn botjes op aandoen.

Het was ondertussen 11u30 en ik wist niets meer om te doen. Ik liep dan maar naar mijn gitaar en zong zachtjes een liedje met begeleiding van de gitaar. Na een uur zingen en gitaar en piano spelen liep ik terug naar beneden voor het middagmaal.

Hamburger met frietjes! Mmm, dat was lekker. Ik at mijn bord leeg en bleef nog wat praten met mijn familie. Ik hielp met afruimen en zette de tv daarna aan. Ik had nog een paar uur voor de date met Louis. Na 2 uur tv kijken, liep ik terug naar mijn kamer. Ik nam mijn kleren en deed ze aan.

Ik twijfelde even wat ik met mijn haar zou doen, maar liet het gewoon losjes over mijn schouders vallen. Stijlen hoefde niet echt, want ik heb van mezelf heel stijl haar. Ik nam mijn sjaal en telefoon en stapte naar beneden. Ik deed mijn botjes aan en liep nog even naar de woonkamer.

"Speel je mee met het gezelschapsspel?" vroeg Claire. "Oke," antwoordde ik. Claire, Mauro en ik speelden nog een uurtje spelletjes. Daarna deed ik mijn jas en sjaal aan en nam mijn telefoon. Het was kwart voor 8, maar ik kon echt niet langer wachten.

Ik opende de voordeur en wandelde naar het huis van de buren. Ik belde aan en de deur werd geopend door Louis. We begroetten elkaar en gaven een kus. Hij leidde me naar zijn auto en liet me instappen. Hij deed me een blinddoek om en stapte ook in.

"Lou! Naar waar gaan we?" vroeg ik. "Dat is een verrassing," antwoordde hij. Oke, daar was ik niets mee. "Hoelang is het rijden?" vroeg ik. "Euh, een half uurtje ongeveer," zei hij. Ik was zo nieuwsgierig! Ik wou echt weten wat de verrassing was!

Na een half uurtje voelde ik de auto stoppen en een deur dichtslaan. "Lou, waar zijn we?" vroeg ik. Geen antwoord... "Lou? Lou, antwoordt!" Opeens opende iemand de deur van de auto. "Lou, ben jij dat?" vroeg ik bang. "Ja tuurlijk! Wie anders?" lachtte hij. Hij nam me in zijn armen en wandelde wat verder. "Doe je blinddoek maar af," fluisterde hij in mijn oor.

Ik trok de blinddoek af en mijn mond viel open van verbazing. Ik keek Louis aan. "Wow!" mompelde ik. "Waarom doe je dit allemaal voor mij?" vroeg ik verbaasd. "Omdat ik van je hou," antwoordde hij. We bogen allebei naar voor en gaven een lange kus.

__________________________

Ik hou de spanning er nog even in. In het volgende hoofdstuk zal je pas kunnen lezen wat Louis nu precies gedaan heeft voor Camille.

Vote?
Comment?
Xxx

My love | A Louis Tomlinson FanficWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu