24

1.7K 81 18
                                    

Wow, 1.17K reads!

Bedankt aan iedereen die dit boek leest!

____________________________

7 maanden later

Ik ben hoogzwanger, de baby kan elke dag geboren worden. Louis en ik hebben ervoor gekozen om het geslacht van ons kindje nog niet te weten. Mijn koffers staan klaar en ik ben helemaal klaar om te bevallen.

"Camille, heb je honger?" vraagt Louis bezorgd. "Nee, dankje Lou," antwoord ik. "Heb je dorst?" vraagt hij opnieuw. "Nee, Lou," antwoord ik. "Wil je slapen," vraagt Louis. "Lou! Je maakt me verschrikkelijk zenuwachtig!" zeg ik. "Sorry babe, ik wil gewoon dat je niets te kort komt," zegt hij.

"Dat is erg lief, maar ik zal wel zeggen wanneer ik iets nodig heb," zeg ik. "Zullen we gaan slapen?" vraag ik. Louis knikt en we maken ons klaar om te gaan slapen. Ik kruip alvast in ons bed en een paar minuten later komt Louis ook. Hij legt zijn armen om me heen en geeft me een nachtzoen. "Ik hou van je Camille," mompelt hij. "Ik hou ook van jou Louis," fluister ik terug.

Daarna sluit ik mijn ogen en denk nog wat na over ons kindje. Wanneer zou ik bevallen? Zou het een jongen of een meisje worden? Welke naam zullen we kiezen? Zal het kindje gezond zijn? Met al deze vragen val ik in slaap.

"Lou, Lou! Word wakker!" schreeuw ik. "Camille? Het is 2 uur 's nachts, wat is er?" vraagt hij verbaasd. "Mijn water is gebroken!" schreeuw ik. "We moeten nu naar het ziekenhuis!" roep ik erachter. Onmiddellijk staat Louis op en draagt me naar de auto. Gelukkig zit mijn koffer al in de auto. We vertrekken naar het ziekenhuis en na een kwartiertje zijn we er.

Ik strompel naar de balie met Louis die mijn koffer draagt achter me aan. "Mevrouw, gaat het?" vraagt de vrouw aan de balie bezorgd. "Mijn water is gebroken!" roep ik. "Ik ga onmiddellijk een rolstoel voor u halen!" zegt ze. Ze loopt weg en komt terug met een rolstoel.

"Dankuwel, ik ga zitten en Louis duwt me naar de lift. Hij drukt op '2 bevallingskwartier' zoals de vrouw aan de balie hem had verteld. Gehaast duwt hij de rolstoel de kamer binnen. De dokter komt naar me toe en Louis krijgt een mondkapje op.

Eigenlijk verliep de bevalling heel vlot. Een uurtje later lag ik op een kamer met ons baby'tje in mijn armen. Louis en ik hadden allebei geweend bij het zien van ons eerste kindje. Mijn buik voelt zo leeg nu. Ons kindje is een gezond meisje geworden. We hebben lang nagedacht over een naam. (Zie foto van de baby)

Louis en ik hebben besloten dat we ons kindje de naam Claire gaan geven. Als een soort eerbetoon aan mijn zusje. Louis heeft zijn T-shirt aan met 'I'm a superdaddy'. De hele dag kwam er bezoek. Mijn moeder, Thomas, Mauro, Anna, Kaat, Harry, Niall, Liam, Ariel, Zayn, Perrie en ook de familie van Louis.

Het is nu avond en iedereen is eindelijk weg. Het is niet dat ik het niet leuk vind dat iedereen op bezoek komt, maar ik wil gewoon wat tijd voor mijn gezin. Louis kijkt me gelukzalig aan. Hij is zo fier op zijn eerste dochter!

"Claire is zo mooi!" zegt Louis. "Ze is prachtig!" antwoord ik. "Weetje Camille, Claire lijkt op jou," zegt Louis. "Ze heeft jouw ogen, jouw mond en jouw neus," vervolgt hij. Ik lach en geef hem een kusje. "Ik ben heel blij dat jij de vader bent van mijn kind," zeg ik. "En ik ben heel blij dat jij de moeder bent van mijn kind," zegt hij.

"Leg jij Claire in haar bedje?" vraag ik. Louis knikt en neemt Claire van me over. Hij stapt naar Claire's bedje en legt haar erin. Hij wrijft nog eens zachtjes over haar hoofdje en komt dan terug op mijn bed zitten. Hij neemt mijn hand vast en zo kijken we in stilte naar onze dochter.

Na een kwartiertje begin ik te gapen. "Ik ga dan ook maar naar huis," mompelt Louis. Hij gaat staan en geeft me nog een kusje. "Slaapwel Mevr. Tomlinson," zegt hij met een overdreven chique stem. "Slaapwel Mr. Tomlinson," antwoord ik al giechelend. Hij aait Claire nog even en vertrekt dan naar ons huis.

Ik ben eigenlijk wel moe, het was een lange, vermoeiende dag. Ik kijk nog even naar Claire en knip dan het licht uit. Langzaam vallen mijn ogen dicht. En met het geluid van Claire's ademhaling val ik rustig in slaap.

__________________________

Camille is bevallen van een dochtertje.

Is het niet lief dat ze Claire heet?

Ik ga verder bij 10 votes.

Comment?

Vote?

Xxx

My love | A Louis Tomlinson FanficWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu