1.

456 43 7
                                    

Μπήκα στο αεροπλάνο και άρχισα να ψάχνω για τη θέση μου. Ένιωθα το κεφάλι μου να βουίζει και τα μάτια μου να βλέπουν θολά. Σαν να μην ήταν αληθινά όλα αυτά και να ήμουν σε ένα όνειρο.

Έκατσα στην καρέκλα και έκλεισα τα μάτια. Αρχισα να σκέφτομαι όλα αυτά που είχαν συμβεί τα τελευταία πέντε χρόνια..

Μέχρι την έκτη δημοτικού ζούσαμε Αθήνα και ήταν υπέροχα. Είχα την καλύτερη σχέση με την ξαδέρφη μου. Αλλά ξαφνικά ο πατέρας μου πήρε μετάθεση από τη δουλειά του για Θεσσαλονίκη και χρειάστηκε να αφήσουμε τη ζωή μας εκεί.

Δεν ήθελα. Έκλαιγα και παρακαλούσα να μην φύγουμε αλλά δεν γινόταν. Η ξαδέρφη μου μου υποσχέθηκε ότι θα μιλάμε στο τηλέφωνο και ότι τα καλοκαίρια θα τα περνούσαμε μαζί. Και έτσι έγινε. Κάθε καλοκαίρι ήμασταν μαζί. Μα με τον καιρό την έβλεπα να αλλάζει.. Δεν ήταν πια το μικρό και αθώο κοριτσάκι που ήξερα. Ακόμα την αγαπάω όμως και για αυτό δεν σταματήσαμε να κάνουμε παρέα.

Και τώρα τι; Ολα αυτά γυρίζουν πίσω.. Η ζωή μου γυρίζει πίσω πέντε χρόνια. Με στέλνουν στη θεία μου, στην Αθήνα. Δεν μπορούσαν να με συντηρήσουν γιατί η μητέρα μου έχασε τη δουλειά της.

Θα εμένα με την ξαδέρφη μου δηλαδή! Άλλο που δεν ήθελα, αλλά το να αλλάζω συνεχώς περιβάλλον με δυσκολεύει στο να κρατήσω τις παρέες μου. Άραγε θα με θυμούνται τα παιδιά από Αθήνα;

How To Change The Good Girl Where stories live. Discover now