17.

128 23 0
                                    

Φωτεινής p.o.v.

Η Δευτέρα δεν άργησε να έρθει. Ολο το σαββατοκύριακο το πέρασα στο σπίτι, προσπαθώντας να ξεχάσω τα γεγονότα της Παρασκευής, προσπαθώντας να ξεχάσω αυτόν..

Μπήκα στο σχολείο, με την ξαδέρφη μου. Δεν με άφησε να έρθω μόνη μου. Δεν είχα γίνει τελείως καλά, αλλά δεν θα έχανα σχολείο για μια αρρώστια. Ανεβήκαμε στην τάξη και κάτσαμε. Δεν της είχα πει ακόμα τι είχε γίνει. Δεν είχα τη δύναμη.

Το κουδούνι χτύπησε και η τάξη γέμισε με τους συμμαθητές μας. Ο Κώστας δεν ήρθε πρώτη ώρα. Ισως καλύτερα έτσι.. Ισως δεν πρέπει να τον δω..

Στο διάλειμμα κατεβήκαμε κάτω. Για κακή μου μου τύχη, εκεί ήταν και οι δυο..

"Καλημέρα! Πως είσαι;"ήρθε να με χαιρετίσει ο Γιώργος. Πως να το διαχειριστών τώρα αυτό;

"Καλά"απάντησα ξερά και τον προσπέρασα. Με κοίταξε παραξενεμένος, δεν τον αδικώ. Ο Κώστας είχε σταθεί απέναντί μου, σαν να περίμενε κάτι. Προσπαθούσα να τον αγνοήσω, άδικος κόπος.. Το κουδούνι ,χτύπησε πάλι και φύγαμε για τις τάξεις μας.

Είχα μείνει λίγο πίσω για να δέσω το κορδόνι μου. Ο Κώστας κάτι είπε στη Σοφία και εκείνη έφυγε. Καλά με άφησε μόνη μου; Α όχι.. Είναι και ο Κωστάκης..

"Μπορώ να σου μιλήσω;"έκατσε δίπλα μου. Αμέσως σηκώθηκα σα να είχα κάτσει σε καρφιά. Εκανε και αυτός το ίδιο.

Για να του απαντήσω έπρεπε να βγάλω στη φόρα τον παλιό μου εαυτό. Επρεπε..

"Δεν έχουμε να πούμε τίποτα εμείς οι δυο" ξεκίνησα για να φύγω, αλλά με τράβηξε πίσω.

"Γαμώτο κάτσε να σου εξηγήσω"με έφερε κοντά του. Απείχαμε μόνο δυο εκατοστά. Η ανάσα του έπεφτε στο μέτωπό μου απαλή, μιας και είναι πιο ψηλός από εμένα. Κοίταξα τα μάτια του. Δεν είχα προσέξει πόσο όμορφο χρώμα είναι το μελί.

"Οταν έβαλα αυτό το στοίχημα, είχα μεθύσει.. Ο Τζο εκμεταλεύτηκε την κατάσταση για να σε πληγώσει.. Ηταν την μέρα που εσύ με την ξαδέρφη σου δεν είχατε έρθει στο κλαμπ. Τη μέρα που ήρθες από Θεσσαλονίκη"μου εξήγησε. Πραγματικά για ενα δευτερόλεπτο τον λυπήθηκα.. Αλλά όχι! Δεν θα πέσω τόσο πολύ.

"Είχες την ευκαιρία να το ακυρώσεις. Φαίνεται όμως ότι σου άρεσε η όλη φάση"απάντησα. Χαίρομαι για τον εαυτό μου που μπορώ να αντιστέκομαι αλλά δεν είμαι εγώ αυτή.. Τουλάχιστον όχι πλέον.

"Κάνεις λάθος.. Δεν μου άρεσε καθόλου.. Ισα ίσα ένιωθα πολύ πιεσμένος. Απλά ήταν μια ευκαιρία για να σε κρατήσω μακριά του. Μια δικαιολογία για να σε ααπομακρύνω από αυτόν"

How To Change The Good Girl Where stories live. Discover now