7.

174 25 6
                                    

Μπήκα στο δωμάτιο της Σοφίας και ξάπλωσα δίπλα της.

"Ξύπνα." την ταρακούνησα.

"Πρέπει να μάθω να ξυπνάω μόνη μου κάποια στιγμή." χαμογέλασε.

"Τι έχει σήμερα το πρόγραμμα;" τη ρώτησα με ενδιαφέρον. Η αλήθεια είναι πως φοβόμουν να ακούσω τι θα πει. Δεν έχω ιδέα τι άλλο κάνουν στην παρέα της.

"Συνήθως τα Σάββατα βγαίνω με τα κορίτσια για καφέ το πρωί. Μετά πάμε και τρώμε με τα αγόρια σε κάποια φαστφουντάδικο και μετά πάλι σε κλαμπ. Αλλά μπορούμε να αλλάξουμε το πρόγραμμα αν θες."

"Εμ.. Οχι μια χαρά μου ακούγεται." της χαμογέλασα.

"Ωραία πάμε να ετοιμαστούμε." σηκώθηκε και με κράτησε από το χέρι. Αφού με έντυσε με σκισμένο τζιν και κοντομάνικη μαύρη μπλούζα και με έβαψε ελαφρά, έβαλα τα σταράκια μου και την περίμενα για να φύγουμε.

"Λοιπόν τα κορίτσια μας περιμένουν στα Starbucks στην πλατεία. Θα πάρουμε το λεωφορείο."

Σε 10' είχαμε φτάσει. Τις είδαμε από μακριά που κάθονταν.

"Καλημέρα." της χαιρέτησε. Χαιρέτησα και εγώ και κάτσαμε μαζί τους.

"Κορίτσια έχω ένα πρόβλημα.." ανακοίνωσε η Λυδία αρκετά αγχωμένη.

"Τι έγινε αγάπη μου;" ρώτησε η Αλ.

"Μην αντιδράσετε υπερβολικά όμως." μας προειδοποίησε.

"Λέγε!" αναφώνησε η Ες με ανυπομονησία.

"Χτες στο κλαμπ γνώρισα κάποιον.. Και το κάναμε.."

"Που είναι το πρόβλημα;" ρώτησε η Ντέμι χαλαρή. Αυτή η αντίδρασή της έκανε τα μάτια μου να πεταχτούν έξω. Είχα φρικάρει. Δηλαδή χτες γνώρισε κάποιον και αμέσως πήγε τόσο μακριά;

"Ηταν.. Διαφορετικά μπορώ να πω.. πολύ όμορφα, σε σχέση με άλλους. Και κανονίσαμε να βγούμε.."

"Πλάκα κάνεις!" απάντησαν ενθουσιασμένες οι υπόλοιπες. Από τις κραυγές τις παρέας γύρισε όλο το μαγαζί να μας κοιτάξει.

"Λυντ, δεν έχω καταλάβει ακόμα το πρόβλημα.." είπε η ξαδέρφη μου.

"Αν το μάθει ο αδερφός μου θα γίνει της πουτάνας.."

"Γιατί; Λυντ πας καλά; Δεν θα πάρεις και την άδειά του κιόλας. Ετσι και αλλιώς ο Τζι κάνει κατι με την Ες σε μόνιμη βάση πλέον και δεν φαίνεται να αντιδράει κάπως. Δεν βλέπω κάποιο πρόβλημα. Έγινε μια εξαίρεση για αυτούς τους δύο, είμαι σίγουρη πως θα γίνει και για εσένα." της εξήγησε η Αλ.

How To Change The Good Girl Where stories live. Discover now