26.

137 18 0
                                    

Μπήκα στην αγκαλιά του Κώστα, που καθόταν στο παγκάκι με τους άλλους δυο. Εκατσα πάνω του και με κύκλωσε με τα χέρια του.

"Σε ευχαριστώ για πριν"μου ψιθύρισε απαλά στο αυτί. Ανατρίχιασα απίστευτα πολύ και το κατάλαβε. Γέλασε σιγανά και στράφηκε στην συζήτηση. Πότε έγινε τόσο γλυκός;

"Το Σάββατο κάνει πάρτυ ο Λέο. Μας κάλεσε πριν λίγο"είπε η Λυδία.

"Θα πάμε;"ρώτησε η Σοφία κοιτώντας καλά καλά. Κανείς δεν ήξερε να απαντήσει.

"Εγώ λέω να πάμε. Δεν έχουμε να χάσουμε και τίποτα"πρότεινε ο Τζέικ. Αλλά όχι. Αυτό θα ήταν μια πάρα πολύ κακη ιδέα.

"Ας πάμε"ανασήκωσε τους ώμους του ο Κώστας.

"Θα είναι και ο Γιώργος"πρόσθεσε η Λυδία. Εκείνος χαμογέλασε.

"Ακόμα καλύτερα"είπε και ακούστηκε κάπως.... Σατανικά;

Το ξέρω οτι δεν θα πάει να του μιλήσει και γενικά να του δώσει αφορμές για να πλακωθούν, αλλά ας μην παίζουμε με την τύχη μας.. Δεν θα πήγαινα με τίποτα, αλλά δεν αφήνω μόνο του τον Κώστα.

Οι ώρες πέρασαν αργά και βασανιστικά, μέχρι που σχολάσαμε. Μαζευτήκαμε στην εξώπορτα.

"Το βράδυ θα βγούμε, έτσι;"ρώτησε ο Κώστας.Γύρισα το κεφάλι μου στον Τζέικ που φαινόταν αρκετά ανήσυχος.

"Ναι οκ. Καιρό έχουμε"απάντησε τελικά. Ενα βαρος έφυγε από πάνω μου, αυτό θα μπορούσε να είχε εξελιχτεί πολύ άσχημα.

"Ανακάλυψα ενα καινούριο κλαμπ. Θα σας στείλω πληροφορίες αν είναι να πάμε"ανακοίνωσε η Σοφία. Ολοι συμφώνησαν. Η ξαδέρφη μου με τη Λυδία πήγανε σπίτι μας, ο Τζέικ να διαβάσει στο δικό του και εγώ έμεινα με τον Κώστα.

"Πεινάς;"με ρώτησε. Με κρατούσε από τον ώμο, καθώς προχωρούσαμε προς το αμάξι του.

"Μπα"απάντησα.

"Ωραία, πεινάς"χαμογέλασε.

"Μα δεν είπα κάτι τέτοιο"

"Από εμένα θα κρυφτείς βρε; Από αυτόν που σε ξέρει από μωρό;"άρχισε να γελάει δυνατά. Χαμογέλασα και εγώ. Πραγματικά το ευχαριστιόταν.

"Θες να πάμε κάπου έξω ή να έρθεις σπίτι για φαΐ;" με ρώτησε όταν είχε ηρεμήσει κάπως.

Δεν είχα φέρει μαζί μου χρήματα και δεν ήθελα να τα πληρώσει όλα αυτός..

"Σπίτι"είπα και κοκκίνησα. Αν ήταν εκεί η μητέρα του δεν ξέρω πως θα άντεχα. Σίγουρα ο Κώστας θα πετούσε συνέχεια βλακείες.

How To Change The Good Girl Where stories live. Discover now